Superbeetle Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Forøvrig så må du regne en ekstra kostnad i gassflasken. Den kan du enten kjøpe eller leie. Jeg kjøpte en 10l flaske, tror den kom på rett over 3000kr.. Syntes dette var den greieste løsningen da det ikke er hver mnd jeg sveiser..
plumbo79 Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Jeg har aldrig brukt annet enn de små liters engangsflaskene til 200 kr jeg, og fordelen er at det blir mye mer portabelt, kan tas med i bilen og slikt, en flaske varer vel til en halvtimes kontinuerlig sveis med aktiv gass hvis vinden ikke er for sterk da
Sjøbuse Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 jeg sveiser tig på jobb stort sett hver dag og ville gått for det. enkelt å greit når du lærer det. går fort med litt trening. og det er renslig og fint og holde på med. enkelte aperat kan du også sveise aluminium med. men det er ikke så lett og sveise alu. og de aperatene er mye dyrere. mig/mag spruter no jævlig. så du bør ikke sveise i nærheten av bilens lakk eller vinduer om du kjøper det. pinne sveising (elektrode sveising) er vel helt ubrukelig til bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå