Gå til innhold

photowerkz sine bilder


Anbefalte innlegg

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JAN TORE: Blir aldri for mye :wink:

SUPERBEETLE: Hvis alt går etter planen [-o< så skal jeg fotografere 2 jenter den helga 8) Men det er i forbindelse med at jeg får låne litt fett utstyr av canon norge, og hun ene er i fredrikstad, så det er en bitte liten sjanse for at jeg stikker innom en kort tur. Får se... Gidder ikke betale 150kr for å være der i 1 time eller noe sånt heller.

GEIR ANDERS: Er ett bilde tidligere i tråden av den, og har vel ett fra siden i fart som jeg ikke har redigert enda. Pettersen Autoimport sin porsche.. Gikk fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bilde fra barnas dag på rudskogen. Barneavdelinger fra forskjellige institusjoner/sykehus ble invitert til rudskogen for en dag med å sitte på med noen ville biler og enda villere sjåfører. Gratis is og pølser var det også. Fantastisk arrangement som alle involverte fortjener heder & ære for.

30 bilder ble haste-redigert rett etter dagen, men de har jeg lagt litt på hylla. Begynt på nytt igjen for å gjøre en litt bedre jobb. Kommer til å ta en del tid pr bilde..

jar01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) Drive med private photoshoots viste seg å være 90% frusterasjon og 10% gøy sist år, så har lagt det helt på is dette året. Har ikke funnet steder som kan brukes osv osv. Får se om jeg tar det opp igjen til neste år, men akkurat i år så er det kun venner & bekjente som får bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...