Gå til innhold

photowerkz sine bilder


Anbefalte innlegg

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Fikk endelig ut finger'n og tok ett bilde av hvordan z3'n står nå :applause: Har ikke akkurat brukt den mye: hadde 109.000-og noe km når jeg kjøpte den, og nå har den akkurat tippa over 110.000km. Den sommeren her kan suge den svetteste delen av pungen min :? Anyways.. Planen er å selge den før vinteren, men... vet ikke helt. Når jeg tar den ut av garasjen og får sett på den & kjørt den litt så kjenner jeg det ikke er noe kjempe hastverk å legge den ut for salg :D

z307.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg legger den ut til 180.000kr. Det er med eu OK fra april i år eller når det var, inspeksjon 2 hovedservice fra samme tid, og så skal den på verksted å få byttet 2 hjullager når jeg får tid til det. Regner med det er hjullager i vert fall: kommet noen få dråper olje på hjulnavet passasjer side foran + førerside bak (ser det når jeg tar av felgene). Skal fikses uansett hva det er, for det er jalla å ha det sånn. Eneste annet som er med bilen da er litt svetting på bunnpanna. Det tror jeg ikke at jeg gidder å gjøre noe med for bilen har stått på grå betong i 1år og det finnes ikke en eneste dråpe med olje der. Kan heller legge den ut til 190.000kr så kan nisser som på liv og død skal prute på alt få prute den ned til 180.000 :lol: Har ikke funnet rust noe sted og lakken er pen. Kun 1 sånn liten "her slenger jeg døra borti" bulk (på ene panelet under "luftinga" på forskjermen) som du må stå glane litt for å legge merke til.

Tror ikke det er noen u-pris, spesielt ikke med tanke på km stand og generell tilstand. Jeg kjøpte den for å ha en gøy bruks/vinterbil, men syns den var i så god stand at jeg hadde ikke hjerte til det. Så ble en garasje dronning i stedet :roll: Men ikke trenger jeg pengene, og har garasje plass, så stresser ikke med å selge den. Det er bare noen dager det slår meg at det å ha en sånn bil bare stående ubrukt så mye som den gjør, det er litt vel flashy :D

Legger den til salgs her først uansett. Vil helst at en med interessen og lyst til å ta vare på den videre skal kjøpe den, og ikke en eller annen drittunge med for mye penger som bare skal herje med den på vinteren (noe som sikkert er dritgøy, men dog...). Følger med noen provisoriske vinterdekk som lekker luft som den lagres på. Holder på lufta lenge nok til at jeg får kjørt den inn/ut av garasjen på høst/vår så da er jeg fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...