Gå til innhold

photowerkz sine bilder

Anbefalte innlegg

• Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for det.. Får bare håpe du liker endringene som har skjedd da ;) Jeg tror hvertfall jeg kommer til å like dem veldig godt ;)

Det eneste jeg ville ha forandret på din var "stuket". Jeg ville hatt den lavere bak for og match'e høyden på fronten - så blir spennende å se hva du har funnet på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg ble så alt for imponert av det siste bilde der. Selvfølgelig et fint bilde men. Alle de gjenskinnene bortover bilen ødelegger synes jeg. Ganske blast og lite kontraster.

Ville hatt det mer sånn:

50bsxs7qm77kmlnywc63.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil vise meg noe så send det gjerne på PM, ikke legg deg opp her til alle. Blir bilde gjengitt andre steder vil folk tro det er jeg som har redigert det slik, og det er ikke jeg så alt for interessert i at skal skje.

Når det gjelder bilde så er jeg ikke helt enig. For min smak så er det for mye kontrast, for mange detaljer blir borte og bilde blir flatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes redigeringa du gjør blir bedre og bedre for hver gang jeg. Det så nesten litt for mye tegneserieaktig ut i starten, men nå er det bare dritrått hele pakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra bilder dette.. Kikket litt på hjemmesiden din, fantastiske bilder av den Diablo Jotaen 8)

Hadde vært supert om du kunne tatt noen bilder av Z4en min når jeg får på sommerhjula igjen?

Om du har lyst og tid da...

Jobber på AutostradaSport Billingstad så er i området ditt. (Så du hadde ett bilde fra Autostrada standen også :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager litt sen tilbakemelding her, har ikke sett at noen hadde skrevet noe her :oops:

BMWKIZN: Takk!

bmwZ: Takker. Send meg litt info om bilen (bilde hvis du har) så kan vi ta det på pm. Z4 er fin bil.

Var innom og kikket på hel karbon supra'n til Radini (tevo dekk) i dag. Skjer ting der :)

carbonsupra01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...