Gå til innhold

photowerkz sine bilder

Anbefalte innlegg

• Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det var den.

Er på ingen måte misfornøyd :)

Ok, får prøve igjen neste gang :wink:

Her er "sort/hvit" versjonen laget først, og den i farger slengt sammen mer som en ettertanke. Ergo: s/h versjonen er den jeg liker best, men vet at jeg er litt sær så kastet sammen en i farger også :)

bmwccn04.jpg

bmwccn04c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SCAMPI: Du så ingen fyr der med kort barbert hode, skjegg, sekk på ryggen og sexy-lubben altså? :lol:

KENMYH: Det er ikke en ting å lære seg, men en sammensettning av en hel haug teknikker. Er du ikke forberedt på å investere noen år i og lære deg photoshop, og så sitte timesvis med ett bilde av gangen så se heller på adobe lightroom f.eks. Det gir deg en del enklere verktøy for å behandle bildene dine litt enklere.

Har selv stort sett bare vært på 2 sider: http://www.radiantvista.com som nå er gjort om så alt det gamle jeg så på er borte. Der var det videoer om kontrast, lys osv. Generelle ting. Og når jeg har vært skikkelig frustrert fordi jeg ikke har skjønt hvordan noe verktøy i photoshop virker så har jeg tittet på http://www.lynda.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMURFEN: Uhm.. Var det den med gule lys og en skikkelig sliten frontfanger?

WINCHESTER: Hyggelig at du likte det. Var skikkelig missfornøyd selv for jeg started redigere det med ett helt annet sluttresultat i tankene, og ble sittende fast å gav opp til slutt så forventet egentlig ingen positiv kommentar om akkurat det bilde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...