[space] Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Hva slags objektiv har du brukt på de vidvinkelbildene? 10mm? Blir skikkelig tøft når en får skikkelig dybde i himmelen. Blir liksom sugd inn i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 En E28 som så veldig pen & vedlikeholdt ut: Meget strøkent motorrom, hvem er eieren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 SPACE: 12mm på full format kamera, så mer vidvinkel enn 10mm'erne på "vanlig" kamera WINCHESTER: Bilen så veldig i varetatt ut. Vet ikke hvem eieren er. Pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Aha har gått og tenkt på å kjøpe en 10-20mm Sigma (eller tilsvarende) i et par år nå, men aldri fått ut fingeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Det er gøy å leke med ekstrem vidvinkel, men også veldig frustrerende. Lener du deg 1cm feil vei så blir perspektivet helt feil i forhold til hva du ville oppnå. Så er du vant med "vanlig" vidvinkel på rundt 17mm og føler du mestrer det, så går du på en liten smell når du prøver "ultra wide" og merker at alt du trodde ville bli kult ser bare mongis ut Men når du endelig får ett blinkskudd så er det veldig tilfredsstillende. ...Og på treff er det greit å ha, for du kan nesten legge linsa inntil emblemet på panseret, og fortsatt få med deg hele bilen i bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Ja, har vurdert bruksområdet av en slik vidvinkel litt, og det er vel også grunnen til at jeg ikke har gått til innkjøp. Ble lagt ut 2 stk på foto.no i går og dagen før, men begge ble selvfølgelig solgt på flekken. Irriterende! Kanskje vi kunne fått til en shoot av bilen min en dag, eller kanskje du var borte i z-hjørnet av Valle Hovin på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Var borte der, men litt usikker om noen av bildene jeg tok av din var helt etter planen. Hvis noen av eierene skulle ville ha bedre bilder av bilen, så si i fra. Tar gjerne en photoshoot av 8'erene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Da tror jeg det her blir siste fra treffet... Var der bare 1 time, men det ble da noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Slettes ikke dårlig for 1 times fotografering, hehe. Men bruker vel litt tid på bilderedigeringen etterpå også regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Takker for tilbakemeldingene, hyggelig lesning Custom: Hvis 350D er for dyrt, så kan jeg ikke annet enn å anbefale deg og spare mer før du kjøper noe. Burde ikke betale mer enn 1500kr for 350D, og 2000kr for ett 400D. 400D er absolutt verdt de ekstra kronene, og ville vært mitt valg (har hatt begge kameraene). En 50mm f1.8 til 900kr tar like bra bilder som linser til +10.000kr, så kan du jobbe deg rundt begrensningene til objektivet så har du muliget til å ta veldig bra bilder for rundt 3000kr. Tusen takk for utdypende svar Kikket litt mer og stemmer det du sier. Skulle klart å fått tak i et 400D til 2000,- og det er ingen upris selv for meg, hehe. Så for meg at de lå høyere i pris, da jeg har sett flere til rundt 4000,-. Men da blir det nok et slik, samt ei 50mm f1.8 linse. Helt nydelige bilder du tar. Ser på de opp og opp igjen, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Var innom NSK sin vårmønstring på øvrevoll i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Ferdinand motor ankommer i stil. Dette var før treffet åpnet for publikum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 En helt typisk kø man kunne se denne dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Bildene dine får fine bildene av min bil til å se ræva ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå