photowerkz Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 En ensom dino tidlig på dagen, før "alle" kom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Lite hopp i tid her.. Porsche klubben møtte opp med ett helt hav av porsche'r. Utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Fortsatt helt knalle bilder, Marius. Likte de Porschene der! Lotusene og forsåvidt. Men en egen sjarm over de litt eldre Porschene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Du var en luring som kom tidlig Himmelen var jo også perfekt for litt drama i bildene! Fikk testet ut min nye Sigma 10-20mm skikkelig for første gang. Synes jeg fikk til en del ok, når folk holdt seg litt unna (Bildene blir lagt ut senere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 En ensom dino tidlig på dagen, før "alle" kom... Erik Nilsen kommer alltid først av de besøkende på Vårmønstringen I gode gamle dager hadde han egen stand mens vi hadde mønstring på Bogstad. Og tusen takk for flotte bilder. Vi kommer snart med tall på besøkende og biler. Henning Vårmønstringsansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 SPACE: Jeg spurte på forhånd om jeg kunne få komme tidlig å knipse så mye som mulig før det åpnet, og var heldig nok til å få lov. Vidvinkel er bra når det blir mye folk. Med 12-24'en så kan jeg ha linsa 20cm fra nesa på bilene og fortsatt ha hele bilen med i bilde. Slipper problemet med folk som går i veien da SUPER7: Ah, er ikke så kjent i miljøet enda men har på følelsen at jeg dukker opp på flere NSK evenemang (mersmak? Jepp!) Dino'n så virkelig strøken ut. Og takk selv, for ett bra treff! Enda ett bilde tatt før det hele åpnet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 80-taller er tilbake, og det er bare SÅÅÅ kult!!!! Digger de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Porsche carrera gt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassand Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Utrolig tøffe bilder, er det HDR "effekt" det går i de fleste bildene her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavskar Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Råtøft!! Mektig imponert! Do mine!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå