Smurfen Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 han hadde semi slicks på den swiften da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Fortsatt bra jobba og irritere lotus'er rundt banen med en swift sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Herlig bilde! oisann han der er selvsikker i hvertfall Swiften er faktisk overraskende rask og ser ut til å fungere veldig bra. Skremmer mange på papiret raskere biler de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Det var gøy med swift'en, for den holdt følge så overraskende bra. Og ble enda mer overrasket når eieren sa det var orginal motor uten noe snusk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 siste bilde der var helt knall. hvilken blender kjører du på bildene her? synes også du får bilen veldig godt i fokus, god følgefokus på kamera du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Kamera styres på lukkertid, så blender blir varierende etter hva kamera føler for. Det siste der var F11. Bruker kontinuerlig fokus, ikke 3d-tracking (den liker ikke solide farger så godt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Du skyter med D700, var det så? Min D300S dukket opp her om dagen, og jeg fant fort ut at 3D-trackingen som du sier ikke var optimal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Ja, bruker D700. Min opplevelse er at 3D trackingen leter for mye etter kontraster å låse seg til, og sliter med solide farger, så den hopper over alt i bilde. Har ingen mer erfaring enn at jeg prøvde å bruke det i 20min. Men etter 20min var jeg lei og fant ut at det var lettere og bare bruke ett valgt fokus punkt i stedet for For bil bilder så er det uansett ikke noe poeng med 3D tracking. Er mer for ting som beveger seg litt tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå