Christopher Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Liker måten du tar bilder på og hvertfall måten du redigerer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 ser ut som om bilen er lagd av krom Den er bare forbaska blank! det ksal jeg ikke si noe på, men den er jo grå på alle andre bilder ^^ hehe Effekten er litt forsterket når du ser på den lille utgaven av bilde. Se på den "store" versjonen så er det ikke fult så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Liker måten du tar bilder på og hvertfall måten du redigerer på Takker Her kommer det ett bilde (i 2 versjoner) som jeg ikke kan si noe annet enn at jeg er ekstremt fornøyd med det! Nesten litt kjipt å legge det ut nå, for jeg tror ingen av de andre bildene jeg tok av porsche'n kommer til og klare match'e det her Uansett... Det her er mitt beste på lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 det ksal jeg ikke si noe på, men den er jo grå på alle andre bilder ^^ hehe Grå OG blank mener du vel?! høhø.. Men nå ska jeg gi meg med mine søpleinnlegg i denne tråden Helt sheriff de bildene av Porscha'! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Takker! Fikk tatt noen interiør bilder av den også, noe jeg har vært alt for dårlig på med andre biler (vel... noen eiere har rota de til så det ikke har vært noe tema heller da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 sinnsykt bra det fargebildet av porscha. nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Takker! Siste for i dag...Gidder ikke/orker ikke redigere noe mer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Takker! Fikk tatt noen interiør bilder av den også, noe jeg har vært alt for dårlig på med andre biler (vel... noen eiere har rota de til så det ikke har vært noe tema heller da ) Har du photoshopa km-telleren eller. Og jeg likte svart/hvitt bilde mye bedre enn farge bilde, fordi alle de skarpe fargene tok all oppmerksomheten vekk fra den grå bilen. synes bilen kommer mye bedre fram i svart/hvitt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Photoshop ordna den km standen der ja hehe Har aldri vært noen tilhenger av sort/hvitt selv, men noe nytt må man jo prøve. Innså at det ble litt "mye av det samme" så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 nydelige bilder!! gleder meg til flere! du får si ifra vist du vill ta bilde av en F-kart på skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Takker Måtte oppgradere photobucket kontoen fra gratis til PRO i dag, for trafikken hadde passert 21gb denne måneden - så noen må vel titte på bildene mine Gjorde om disse 2 bildene litt.. Fjernet noen busker + teksten som var + justert litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 det å fjerne den busker gjorde bilder MYE bedre! det var skikkelig fint! dumt jeg ikke bor nærmere østlandet... selv om jeg har e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 det å fjerne den busker gjorde bilder MYE bedre!det var skikkelig fint! dumt jeg ikke bor nærmere østlandet... selv om jeg har e36 Get in line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Så så, ikke noe krangling... Han som fører over mest penger til kontoen min vinner, slapp av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Det her var MYE jobb, men verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå