Torek Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Hehe..du har ikke tapt deg, Marius. Snarere tvert om Liker redigeringa du gjør nå bedre enn tidligere, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Takker. Man må jo alltid prøve å forbedre seg, og ikke bare gjøre det samme om og om igjen. Selv om det ikke er like lett.. Hva er stats på bwm'n forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Gromme bilder og redigeringsjobb ja. Skikkelig tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Takker. Man må jo alltid prøve å forbedre seg, og ikke bare gjøre det samme om og om igjen. Selv om det ikke er like lett.. Hva er stats på bwm'n forresten? Ja, det er så sant, så sant. Du får det iallefall til på en særegen og flott måte. Status på BMW'n=lavere og montert rs'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Måtte ut å ta ett kjapt bilde av nye bilen min i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 nomnomnom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 KW variant 1 coilovere bestilt, samt har fått pris fra automote på schmidt "space" felger i 8,5x18 og 10x18 som skal bestilles. Da er det igjen å handle noen 225/40/18 og 255/35/18 dekk så er jeg nesten i mål for sessongen. Vurderer å oppgradere stereo'n litt også, men en grei sub + bedre høytallere i alle orginal hullene. Bare noe diskre greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Må nesten gi deg litt kritikk... Jeg synes faktisk at dine bilder av biler/ting er SYYYYYKT mye bedre enn av mennesker.... Men det er min oppfatning Og ser ut som bilen din blir ganske snaxxy snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Det har vel litt med erfaring å gjøre.. Biler har jeg fotografert i mange år, mens bilder av folk har jeg tatt i 1år bare - og ikke mange av de. Blir vel forhåpentligvis bedre det og hvis jeg får gjort det en stund Håper jeg får på plass alt før vinteren og får ordnet med godkjenning, så bilen står 100% klar til sommeren igjen og kan tas rett ut av garasjen å nytes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Oki...øvelse gjør vel enda mer mester ut av deg Godkjenning av senkesett?Går som regel ganske enkelt det...right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Senkesett, felger og eksos... De finner sikkert noe å klage på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 HEHE ikkesant...BT er litt bitches igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Beibi'n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Råstiligt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Du kan dette as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå