bmw-mads Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 skal jeg ikke svare når noen skriver heller nei.... skal ikke skrive noe jeg! så kan dere kose dere med klaginga! 14'tisser er vel dere som har så lite og finne på at dere må klage over at noen er smartere enn dere og finner på noe sånt! og gidder og sette det ut i livet!
flonoen Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Virker en smule useriøst ja. Nettsida òg for den saks skyld. Er så glad bimmers.no har den cleane stilen den har. Legger faktisk ikke merke til banneren på toppen engang (har mulighet til å luke den vekk med adblock, men har aldri vert til sjenanse, selv om den er animert)
nirox Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Virker en smule useriøst ja. Nettsida òg for den saks skyld. Er så glad bimmers.no har den cleane stilen den har. Legger faktisk ikke merke til banneren på toppen engang (har mulighet til å luke den vekk med adblock, men har aldri vert til sjenanse, selv om den er animert)[/quote å herremåne. faen du skal bry deg da? la folk drive med ting de vil da, om siden har design eller ser ut som ett hvit a4 ark så er vell ikke det ditt valg. så kjeft lille idiot
knut_olestad Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Sorry gutter, men å begynne slenge dritt pga at dere ikke tåler litt kritikk er aldeles ikke god reklame for klubben deres!
Stramvaier Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Kanskje like smart det ja så slipper dere noen fler uhyggelige kommentarer.
benger Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Ser hvertfall ut som om dere mangler noen år fra grunnskolen. Makan til mye skrivefeil på en nettside har jeg ikke sett på lenge. Dette trekker det totale inntrykket langt ned. Høy 14iss faktor her, ja.
EirikL Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Det hadde sikkert vært et bra tiltakdersom initiativtakerne hadde vært mer seriøs og hatt et litt mindre ego. Men å fly i flint av kritikk vitner dessverre om mangel på modenhet
viplash Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Det og fly i flint kan vise useriøsitet, sårbarhet, litt høy selvhøytidelighet/ære og slike ting. Jeg tror sidene kunne hatt godt at et renere og mer ryddig design. Jeg har drevet mye med grafisk design og web utvikling, og er det en ting jeg har lært meg, så er det at jo renere grafisk siden er, og jo mindre forstyrrende elementer det er, jo bedre. Folk flykter fort i fra sider med mye reklame som blinker, topper som skifter og slike ting. Dessverre har dere også dette. Og etter min mening er det lite harmoni med tanke på farger og slike ting. Men det er for all del bare min mening, og velmenende råd. Dersom dere ønsker en peke pinn på hva jeg tenker på med det jeg sier om grafisk rent og pent, lite forstyrrende elementer og slike ting, så se gjerne på min hjemmeside: http://www.hoschristian.no/ Den er fri for reklame, men dersom dere har inntekter på reklame o.l., så kan det selvfølgelig også bakes inn i et design som det jeg har på min side, uten at det blir forstyrrende og ødeleggende. Men er dere fornøyd slik dere har det pr i dag, så er jo det supert.
bmw-mads Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 fint at alle ikke psykologer som dere da =) takk viplash : ) for god kritikk og ikke klaging =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå