Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo har en bmw 320i sedan 91mod e36. Bensin måleren fungerer ikke, den lyser konstant oransje som det ikke skulle vært bensin på bilen... Noen som veit hvor feilen kan ligge?

Alt annet på instrument panelet fungerer :)

Skrevet

går og noen jævla tynne "stål tråder" inni denne fløtøreren som jeg har opplevd har røket.og da vil den bli stående fast.kan prøve og bare ta den opp og riste litt i den og se om måleren sklir lett i "skinna" si

Skrevet
går og noen jævla tynne "stål tråder" inni denne fløtøreren som jeg har opplevd har røket.og da vil den bli stående fast.kan prøve og bare ta den opp og riste litt i den og se om måleren sklir lett i "skinna" si

Okey, hvor sitter dette?

Skrevet

Er to målere. En sammen med pumpen på høyre side og en under venstre side..

Jeg setter en 50lapp på at om du skrur ut pumpen så er det en ledning som er røket av inne ved flottøren.

Du kan teste instrumentet ved å holde inne reset knappen til triptelleren mens du vrir tenningen til trinn 2..

Skrevet

Du kan teste instrumentet ved å holde inne reset knappen til triptelleren mens du vrir tenningen til trinn 2..

Når jeg gjorde dette fungerte måleren, er det fortsatt flotøren som er ødlagt da? Må jeg skifte hele flotøren eller går det ann og gjøre fikse det på noe annet måte dersom de tynne trådene har røket i rotøren? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...