oddis Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 det lurer jeg også på! Hæ? Spurte du ikke?? Det er jo verdens mest opplagte spørsmål da noen kommer med en nøkkel. Vedkommende hadde ikke fått gå en meter før han hadde redegjort for det spør du meg. Hvis dette er en kompisspøk så syns jeg oppriktig talt synd på deg. Og hvilke resursser som ble satt i sving for ingenting.
SweetBMW Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 er jo mange muligheter å få tak i en nøkkel fra folk fra... men hadde seff krevd en forklaring på hvordan han fikk tak i den....
S.Hafsmo Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 jeg har et lite håp om at "kameraten" har slaktet tjuven og tatt nøkklene fra hans livløse hånd.
Omnislash Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Bra du fikk igjen bilen Bui Men ikke forvent at den eller de som var innvolvert blir straffet...desverre . De 2 som kjørte min gamle sorte 328 da den ble stjålet (som heldigvis kom til rette med god hjelp fra Bimmers medlemmer) Slapp ustraffet fra det pga "bevisets stilling". Kan det bli særlig klarere enn når politiet pågriper de i bilen med 30 vitner inkl meg selv..... De hadde jo "bare" lånt bilen av en kompis, som hadde "lånt" den av en annen kompis som igjen hadde "lånt" den av en annen kompis osv..... Da hadde ikke Politiet ressurser til å følge opp saken sa de Slike saker er stygge!! Begynner å lure på hva skettepengene våre egentlig går til.,... De går til å fakke oss KRIMINELLE som av og til tråkker på gasspedalen :<
Omnislash Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Det måtte de da ha forstått ville skje isåfall.. Når man stjeler en M3 så er man ikke helt våken, da denne bilen er praktisk talt fredet! Men det lukter jo urin av hele saken imo..
Robbi3 Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Rart du fikk nøkkelen tilbake.. O_O Han nevnte ikkenoe om hvordan han fikk tak i den?
j_b Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Ja, det er veldig uklart her i saken. jeg vedder med m3 på at han tyven sitter og leser her også. kameraten tok noen tlf, og fikk tilbake nøkkelen, selvfølgelig ikke fra tyven. kameraten hjalp meg, (og jeg vet at det er ihvertfall at det er ikke han som har gjort dette) har taus om hvem det var, og når man får en sånn tjeneste, skal man være voksen og forstå at det er ikke vits å presse svar fra kameraten. kanskje noen av dere ville ha gjort det, men ikke meg. saken vil aldri bli henlagt fra min side! et navn komme til å dukke opp straks. mørk blå volvo s40 reg nr starter med Dx xxxxx. resten husker jeg ikke, men jeg vet om en som vet hvordan drittungen ser ut. skal du bytte bil snart? bytt gjerne den stygge trynet ditt også. vg rignte meg igår, ville skrive en sak om dette, men jeg hadde ikke mulighet for å la dem ta bilde av bilen og meg så det ble ikke noe av. sikkert noen fra politiet sitter og leser dette her også, beskjed til deg konstabel: vær så snill å ikke misbruke skattepengene våre! gjør noe mer fornuftig, vil du sitte på forum, så ikke gjør det mens du tjener skatte pengene våre!! mvh johnny
Omnislash Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Ja, det er veldig uklart her i saken. jeg vedder med m3 på at han tyven sitter og leser her også.kameraten tok noen tlf, og fikk tilbake nøkkelen, selvfølgelig ikke fra tyven. kameraten hjalp meg, (og jeg vet at det er ihvertfall at det er ikke han som har gjort dette) har taus om hvem det var, og når man får en sånn tjeneste, skal man være voksen og forstå at det er ikke vits å presse svar fra kameraten. kanskje noen av dere ville ha gjort det, men ikke meg. saken vil aldri bli henlagt fra min side! et navn komme til å dukke opp straks. mørk blå volvo s40 reg nr starter med Dx xxxxx. resten husker jeg ikke, men jeg vet om en som vet hvordan drittungen ser ut. skal du bytte bil snart? bytt gjerne den stygge trynet ditt også. vg rignte meg igår, ville skrive en sak om dette, men jeg hadde ikke mulighet for å la dem ta bilde av bilen og meg så det ble ikke noe av. sikkert noen fra politiet sitter og leser dette her også, beskjed til deg konstabel: vær så snill å ikke misbruke skattepengene våre! gjør noe mer fornuftig, vil du sitte på forum, så ikke gjør det mens du tjener skatte pengene våre!! mvh johnny Prøv å hold deg saklig da. "sikkert noen fra politiet sitter og leser dette her også, beskjed til deg konstabel: vær så snill å ikke misbruke skattepengene våre! gjør noe mer fornuftig, vil du sitte på forum, så ikke gjør det mens du tjener skatte pengene våre!!" Har ingenting med at bilen din ble stjålet/"stjålet".
j_b Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Ja, det er veldig uklart her i saken. jeg vedder med m3 på at han tyven sitter og leser her også.kameraten tok noen tlf, og fikk tilbake nøkkelen, selvfølgelig ikke fra tyven. kameraten hjalp meg, (og jeg vet at det er ihvertfall at det er ikke han som har gjort dette) har taus om hvem det var, og når man får en sånn tjeneste, skal man være voksen og forstå at det er ikke vits å presse svar fra kameraten. kanskje noen av dere ville ha gjort det, men ikke meg. saken vil aldri bli henlagt fra min side! et navn komme til å dukke opp straks. mørk blå volvo s40 reg nr starter med Dx xxxxx. resten husker jeg ikke, men jeg vet om en som vet hvordan drittungen ser ut. skal du bytte bil snart? bytt gjerne den stygge trynet ditt også. vg rignte meg igår, ville skrive en sak om dette, men jeg hadde ikke mulighet for å la dem ta bilde av bilen og meg så det ble ikke noe av. sikkert noen fra politiet sitter og leser dette her også, beskjed til deg konstabel: vær så snill å ikke misbruke skattepengene våre! gjør noe mer fornuftig, vil du sitte på forum, så ikke gjør det mens du tjener skatte pengene våre!! mvh johnny Prøv å hold deg saklig da. "sikkert noen fra politiet sitter og leser dette her også, beskjed til deg konstabel: vær så snill å ikke misbruke skattepengene våre! gjør noe mer fornuftig, vil du sitte på forum, så ikke gjør det mens du tjener skatte pengene våre!!" Har ingenting med at bilen din ble stjålet/"stjålet". og hvorfor ikke???
quentez Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Blir litt overrasket over hvor lavt folk kan synke. En ting er "biltyvene" (hele greia virker veldig suspekt nå), men en annen ting er all dritten du lirer av deg de siste sidene nå. For det første setter man ikke en M3 E46 - hvertfall ikke en såpass modifisert en - utenfor huset sitt i Oslo med nøklene i og tenningen på. Og litt ydmykhet overfor politiet ville ikke vært å ta i, nå som den faktisk er tilbake igjen.
-Anders- Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Bilen din ble stjålet. Bilen ble funnet igjen, men ingen tyv. Nøklene er ikke i bilen. Tyven har da mest sannsynlig nøklene. En kompis av deg kommer med nøklene. OG du lurer ikke på hvordan han har fått tak i nøklene????? Selv om han kjente en som kjente en, som kjent en, som kjente tyven ville jeg gjerne visst hvem faen han fikk nøklene av. Høres bare merkelig ut...
Robbi3 Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 *popper popcorn* Ha-ha! Bra kommentar! Gi meg litt popcorn og da Kan hente smør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå