Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen,

først og fremst vil jeg takke en gang til for alle som stilt opp, brukt tiden sin, til de med medfølelse, til alle som kom til stedet, til de som spredde meldingen og til en kar som tilby å hente meg fra jobben min for å kjøre meg ned til oppegård!!!! setter STOOOOOR PRIS på dette!!

var i tlf med politet, de sa bilen var hel, og de skal be viking taue den til oslo og vente med å hente bilen før politiet har fått undersøkt bilen.

TAKK TIL ALLE SAMMEN!!!!

jeg sitter på jobben og kan ikke dra noen steder!!

med vennlig hilsen en lykkelig eier som har funnet tilbake bilen sin, om den er hel eller ikke!!!

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Godt å høre at Politiet faktisk undersøker den!

De må jo undersøkeen bil som har vært stjålet, muligheten for at den har blitt brukt i en eller annen form for kriminell handling er jo i aller høyeste grad tilstede..

Godt å høre at bilen ble funnet i tilsynelatende god behold:)

Skrevet

Fantastisk! Da får vi håpe alt er på stell!

Spørs om de har rukket å gjøre så mye på den korte tiden. Men om de ikke har rukket å ta tyven(e), så spørs det om de har nøkkelen?

Skrevet

KONGE AT DNE BLE FUNNET!

tydelig at det hjelper å spre ryktet her inne på bimmers.no !

hvilke konsekvenser fikk det for tyven som stjal den sorte E36 328`en ,som ble fanget ved hjelp av bimmers?

Skrevet
Godt å høre at Politiet faktisk undersøker den!

De må jo undersøkeen bil som har vært stjålet, muligheten for at den har blitt brukt i en eller annen form for kriminell handling er jo i aller høyeste grad tilstede..

Godt å høre at bilen ble funnet i tilsynelatende god behold:)

Ja, men når det kommer til det Norske politiet tar jeg ingen ting som en selvfølge lenger ;)

Skrevet

Flott at bilen er funnet,tyvene er vel i gang med å lete etter en annen bil å stjele,får jeg noen tatt en biltyv på fersken så tar jeg med glede straffen for å slå han helseløs.politiet bryr de seg lite om likevel.

Skrevet
Flott at bilen er funnet,tyvene er vel i gang med å lete etter en annen bil å stjele,får jeg noen tatt en biltyv på fersken så tar jeg med glede straffen for å slå han helseløs.politiet bryr de seg lite om likevel.

Dette er du nok dessverre ikke alene om :?

For meg gjelder det samme hvis jeg tar en innbruddstyv på fersken i stua midt på natta, eller når som helst på døgnet for den saks skyld!

Det er mange år siden jeg bestemte meg for å håpe på at vi en dag får et slags "organisert borgervern"! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...