///M Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 dette var mest interessante tråden jeg har lest på lenge, skikkelig tøft
aloebiz.net Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Flott at bilen ble funnet så fort! Jeg tok meg en tur for å se og jeg ankom samtidig med viking! Flott bil du har Tenkte kanskje det var masse bimmere og litt action der jeg men det var kanskje bare før politiet kom..?
gjeewaytee Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 wow....ble jo skikkelig spennende dette her. pokkers at de ikke fikk tatt tyvene. jævla pakk somikke kan la andre sine ting være ifred. giid jeg skulle ønske jeg var i området. kunne gjerne tenkt å være med i "filmen" kanonflott bil og heldigvis like hel
EirikL Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Tidenes beste tråd her inne! Og ble lettet av å lese at eier fikk den tilbake. Kjempejobb av de bimmersfolkene som var med å lete
Lars89 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 KONGE at det løste seg! Gratulerer Johnny og Bimmers.no
ehrnst Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 kjørte om kolbotn på vei hjem fra jobb idag. så ingenting, men ser jo nå at den blei funnet ca samtidig som jeg var der. kjempe bra! hvem kjørte jeg bak forresten, burgunderrød e46 (ci)?
André78 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 fikk en tlf av en kar at han ser bilen parkert innerst inne på kongegate! han ville ikke komme nærme bilen for å se på den, men det er forstårlig! så jeg vet enda om det har kommet skader på den eller ikke!! Hehe, det var fra meg. Jeg kjørte først helt innerst i Kongeveien og så tilbake for å sjekke at det var den bilen. Parkerte lengre ned og venta til politiet kom ca 10 min etter, viste dem hvor den sto så kjørte jeg hjem. Flott at alt gikk bra
aloebiz.net Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 kjørte om kolbotn på vei hjem fra jobb idag. så ingenting, men ser jo nå at den blei funnet ca samtidig som jeg var der.kjempe bra! hvem kjørte jeg bak forresten, burgunderrød e46 (ci)? Jge møtte den burgunderrøde når jeg var på vei hjem igjen..! Jeg kjører btw en svart e46 ci
j_b Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 JEG ELSKER BIMMERS JEG ELSKER BIMMERS MER!!! da er jeg veldig frustrende nå, Follo politi distrikt sa at hadde blitt stjålet i Follo, så vil de absolutt undersøke bilen, men siden den ble stjålet i oslo, så skal oslo ta seg av den! men, oslo politi ga klart svar, "vi er ikke intresert i å undersøke den! det er ikke vits"!!! hva faen tenkte jeg!! jeg er en av de som betaler høyeste %skatt, så får jeg den på trynet! ikke at jeg skatter mye så hjelper de meg, men de skal faen gjøre den jævla jobben sin!! som Follo ville ha gjort! men samma faen. bilen er på vei til jobben til moren min, siden reserve nøkkelen ligger hos henne. da skal bilen bli parkert i garasjen frem til jeg får ny nøkkel og kode på nytt. til deg Tyven, jeg vet ikke hvem du er, hvis du sitter og leser dette her nå, du ler sikkert av meg og føler deg jævlig tøff, hvis en dag jeg vet hvem du er, så vil du aldri glemme 22.mai 09 resten av livet!! tyven kom med en annen bil som er mørk blå volvo s40, med reg Dx xxxxx, ser jeg den, knuser jeg den!!! all credit BIMMERS gutta og GUARD SYSTEMS!!
Scampi Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Bra at bilen er tilbake, Johnny. Jeg fikk ikke med meg dette før det var "for sent", men jeg hadde vært på vei til Follo hadde jeg hørt om det...bor tross alt ikke langt unna.
Hi-Fi Lasse Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 JEG ELSKER BIMMERS JEG ELSKER BIMMERS MER!!! da er jeg veldig frustrende nå, Follo politi distrikt sa at hadde blitt stjålet i Follo, så vil de absolutt undersøke bilen, men siden den ble stjålet i oslo, så skal oslo ta seg av den! men, oslo politi ga klart svar, "vi er ikke intresert i å undersøke den! det er ikke vits"!!! hva faen tenkte jeg!! jeg er en av de som betaler høyeste %skatt, så får jeg den på trynet! ikke at jeg skatter mye så hjelper de meg, men de skal faen gjøre den jævla jobben sin!! som Follo ville ha gjort! men samma faen. bilen er på vei til jobben til moren min, siden reserve nøkkelen ligger hos henne. da skal bilen bli parkert i garasjen frem til jeg får ny nøkkel og kode på nytt. til deg Tyven, jeg vet ikke hvem du er, hvis du sitter og leser dette her nå, du ler sikkert av meg og føler deg jævlig tøff, hvis en dag jeg vet hvem du er, så vil du aldri glemme 22.mai 09 resten av livet!! tyven kom med en annen bil som er mørk blå volvo s40, med reg Dx xxxxx, ser jeg den, knuser jeg den!!! all credit BIMMERS gutta og GUARD SYSTEMS!! Regnr til 2282? Eller var den stjålet den også?
2mMy Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Ser jo ut som detta får en lykkelig slutt! det er hvertfall bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå