Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Torbjørn heter jeg - 36 år fra Buskerud. Har akkurat gått til innkjøp av en 2006 320D Touring M-Sport. Helt fersk i BMW verden men har alltid vært sympatisør og har hatt sansen for merket - fant ut at det var på tide og ta steget videre. Har hatt bilen i to dager og jeg gleder meg virkelig til dette :D

!

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Velkommen i miljøet :) Trur nok ikke du kommer til å angre på at du valgte BMW..Og en 06 320d er en utrolig god å stilig bil :)

Gratulerer med ny bil :)

Håper du legger ut noen bilder av nygliset :)

Skrevet
Gratulerer med BMW! Som du kanskje er klar over, så følger det med sesongkort på snappys kebab i Drammen sammen med bilen!

Hehehe :)

Skrevet

Takk for en svært rask, og hyggelig velkomst :) Bilder kommer om litt - må bare gjøre ferdig en uke i Spania :) Gleder meg til å komme til sol og varme, men vil nok lengte litt hjemmover mens jeg er der nede.

Hagenisse: Ser du holder til i Hokksund - skal se etter Z'en din!

Skrevet

Velkommen som medlem av bimmers og som eier av en flott bil. Vi er bildefreaker her inne, som du kanskje skjønner :lol:

Skrevet
Takk for en svært rask, og hyggelig velkomst :) Bilder kommer om litt - må bare gjøre ferdig en uke i Spania :) Gleder meg til å komme til sol og varme, men vil nok lengte litt hjemmover mens jeg er der nede.

Hagenisse: Ser du holder til i Hokksund - skal se etter Z'en din!

Bra det er noen som har det :)

god tur til Spania :)

Skrevet
Gratulerer med BMW! Som du kanskje er klar over, så følger det med sesongkort på snappys kebab i Drammen sammen med bilen!

Har ikke funnet det kortet i bilen enda så jeg fortsetter med Durum'en på Galaxy enn så lenge :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...