TobyT Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hei! Torbjørn heter jeg - 36 år fra Buskerud. Har akkurat gått til innkjøp av en 2006 320D Touring M-Sport. Helt fersk i BMW verden men har alltid vært sympatisør og har hatt sansen for merket - fant ut at det var på tide og ta steget videre. Har hatt bilen i to dager og jeg gleder meg virkelig til dette !
hagenisse Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Gratulerer med BMW! Som du kanskje er klar over, så følger det med sesongkort på snappys kebab i Drammen sammen med bilen!
bmwkizn Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Velkommen i miljøet Trur nok ikke du kommer til å angre på at du valgte BMW..Og en 06 320d er en utrolig god å stilig bil Gratulerer med ny bil Håper du legger ut noen bilder av nygliset
bmwkizn Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Gratulerer med BMW! Som du kanskje er klar over, så følger det med sesongkort på snappys kebab i Drammen sammen med bilen! Hehehe
D.Toft Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hei og velkommen. håper du får masse godt utav bilen din. kan anbefale deg en chip fra www.trimchip.com sleng ut bilder av den da
TobyT Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Takk for en svært rask, og hyggelig velkomst Bilder kommer om litt - må bare gjøre ferdig en uke i Spania Gleder meg til å komme til sol og varme, men vil nok lengte litt hjemmover mens jeg er der nede. Hagenisse: Ser du holder til i Hokksund - skal se etter Z'en din!
EirikL Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Velkommen som medlem av bimmers og som eier av en flott bil. Vi er bildefreaker her inne, som du kanskje skjønner
bmwkizn Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Takk for en svært rask, og hyggelig velkomst Bilder kommer om litt - må bare gjøre ferdig en uke i Spania Gleder meg til å komme til sol og varme, men vil nok lengte litt hjemmover mens jeg er der nede.Hagenisse: Ser du holder til i Hokksund - skal se etter Z'en din! Bra det er noen som har det god tur til Spania
TobyT Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Takk igjen alle sammen Kan legge ut ett bilde som jeg tok kvelden jeg henta den: Shot with Canon EOS 450D at 2009-05-20
TobyT Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Gratulerer med BMW! Som du kanskje er klar over, så følger det med sesongkort på snappys kebab i Drammen sammen med bilen! Har ikke funnet det kortet i bilen enda så jeg fortsetter med Durum'en på Galaxy enn så lenge
skillbill Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Gratulerer så mye og velkommen i klubben! Så virkelig lekker ut, og med en liten ESS-chip så går denne motoren utrolig godt!
Deep Dish Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Gratulerer med finfin bil og velkommen til bimmers...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå