Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ser ganske like ut ja men, om de passer over vet jeg ikke.. holder på å ta ut en feit kabel stamme som går fra dashn til bagasjerommet hvor modulen ligger.. så får værtfall med de :)

Er en som har forespurt ang. navien allerede men, ikke hørt noe fra han enda.. så først til mølla..

• 1 month later...
Skrevet

Nå går komplett interiør for 6000kr baksete,framseter,interiør,tak,dørken,dørsider.

Hele bilen vurderers solgt og med ny automatkasse, 5.4 v12 som går meget pent. mulig gåen diff.

selges alt komplett 25000 m/seter 20 000 for chassis og motor m/girkasse.

bud er og ønskelig.

• 3 months later...
Skrevet

må skuffe og si at jeg ikke fant noen bass kasse i min da jeg demonterte :) med mindre denne er veldig bra skjult tror jeg ikke jeg hadde dette i min.. beklager :)

Skrevet

Nei, da har jeg ikke denne desverre :) hadde denne på den andre 750 jeg hadde.. men, denne er dessverre uten.. :)

Skrevet
Den ene er slitt som du ser på bilde.. vet it.. 300kr? eller hva byr du :)

ok. jeg vil ha strøkene. eneste grunn for å bytte mine er at mine er uten listen i toppen. og det er finere med da inntereøret går mer i et med listen. jeg vil ha strøkene. så siden den ene er slitt så tror jeg nok jeg må lete vidre eller kjøpe nytt.

Skrevet

Jepp, er din venstre slitt? eller mangler den bare listen? isåfall kan du jo ta listen fra denne.. den høyre min er strøken.. bare den sjåffis delen som er litt slitt dær belte har gått ellno..

Skrevet

mine er uten lister. er kun 750 som kom med litt anderledes inntereør. sømmer på dashen og listene på stolpen mellom dører er kun i 750. så er heller ikke feste til lista i de jeg har. så bare listen er jo heller ikke nødvendig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...