Raymond Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 De ser ganske like ut ja men, om de passer over vet jeg ikke.. holder på å ta ut en feit kabel stamme som går fra dashn til bagasjerommet hvor modulen ligger.. så får værtfall med de Er en som har forespurt ang. navien allerede men, ikke hørt noe fra han enda.. så først til mølla..
kikka Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Hei! Jeg er intr i tv modulen/skjermen og navien. Kan du sende meg en mail siden jeg er på jobb. pau-c@online.no Har du en pris på dette og kan du sende til Bergen? Christer
Raymond Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Nå går komplett interiør for 6000kr baksete,framseter,interiør,tak,dørken,dørsider. Hele bilen vurderers solgt og med ny automatkasse, 5.4 v12 som går meget pent. mulig gåen diff. selges alt komplett 25000 m/seter 20 000 for chassis og motor m/girkasse. bud er og ønskelig.
Raymond Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Den ene er slitt som du ser på bilde.. vet it.. 300kr? eller hva byr du
Eirik Viste Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Hei. Jeg kjøpte en basskasse fra en E38 740 tidligere. Men mangler kontakten som stikkes inni basskassen. Har du dette og selger du den løst med 10-20 cm kabel? Hilsen Eirik.
Raymond Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 må skuffe og si at jeg ikke fant noen bass kasse i min da jeg demonterte med mindre denne er veldig bra skjult tror jeg ikke jeg hadde dette i min.. beklager
Eirik Viste Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Basskassen er montert under hattehyllen. Takk for at du tok tid til å se etter i alle fall. Hilsen Eirik.
Raymond Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Nei, da har jeg ikke denne desverre hadde denne på den andre 750 jeg hadde.. men, denne er dessverre uten..
Sjøbuse Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Den ene er slitt som du ser på bilde.. vet it.. 300kr? eller hva byr du ok. jeg vil ha strøkene. eneste grunn for å bytte mine er at mine er uten listen i toppen. og det er finere med da inntereøret går mer i et med listen. jeg vil ha strøkene. så siden den ene er slitt så tror jeg nok jeg må lete vidre eller kjøpe nytt.
Raymond Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Jepp, er din venstre slitt? eller mangler den bare listen? isåfall kan du jo ta listen fra denne.. den høyre min er strøken.. bare den sjåffis delen som er litt slitt dær belte har gått ellno..
Sjøbuse Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 mine er uten lister. er kun 750 som kom med litt anderledes inntereør. sømmer på dashen og listene på stolpen mellom dører er kun i 750. så er heller ikke feste til lista i de jeg har. så bare listen er jo heller ikke nødvendig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå