///M3/// Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Satte ut en annonse for å se noe interesse på bilen, ( UTEN ADRESSE) så ett par dager etter rimger mamma å forteller at de ble inne sperret av store potter med trær i å bilen min ble stjålet. gutta ble tatt lenger ned mot drammen da pappa ringte politiet. bilen sto på prøveskilt da jeg bestilte skiltene på tirsdag,. håper de må betale skadene siden de klarte å vrake fronten å panser å masse drit på ene siden. han kjørte en 520i ... Moderatoredit (S.Hafsmo): Persondetaljer tas på PM noen som kjenner til denne fyren? det må gjøre vondt å være så tjukk i hue!! http://dt.no/article/20090523/NYHET/982 ... 1063/NYHET http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116196 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Faen så kjipt!! At folk ikke kan la andres ting stå i fred!! Vet i alle fall fra når jeg anmeldte skader på bmw'n min, at du kan kreve de straffeforfulgt, og kan fremsette krav om erstattning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Skjønte ikke helt... Hvem ble sperret inne av store potter med trær i? Eneste stedet du har lagt ut bilen for salg er her? Skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 316, annonsen ligger ute på AutoDB også. Du vil få skadene dekt, og kanskje litt mer om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Du får samle en god gjeng og dra på besøk. Kan da ta 520"en i pant til han betaler for skaden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 den 520 er så vraka at den er ikke vert gummin på felgene en gang. den står sammen med bilen min hos politiet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Herregud..skulle vert med i et tv program for landets dummeste kriminelle de der..hehe men utrolig kjipt at bilen din ble skadet da.Håper du får dekt skadene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 håper jeg å. går rettens vei med det. men når man er 17 år gammel er det vell ikke mye penger å hente:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Fy f for noen bossfolk (søppelfolk for dere andre) Skal til sandefjord snart jeg... passet jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 shit, men kom ikke som en bombe at han var pakkis etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 shit, men kom ikke som en bombe at han var pakkis etc Og der ble tråden mest sannsynlig stengt.. Håper det ordner seg for trådstarter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 håper jeg å. går rettens vei med det. men når man er 17 år gammel er det vell ikke mye penger å hente:( Forsikringen skal vel dekke skader om noen prøver å stjele bilen din og skader den under forsøket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 håper jeg å. går rettens vei med det. men når man er 17 år gammel er det vell ikke mye penger å hente:( Forsikringen skal vel dekke skader om noen prøver å stjele bilen din og skader den under forsøket? Da må du isåfall ha delkasko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Kjipt...Godt dem ble tatt,bare syn straffe systeme her i norge er så dårlig. Lykke til,får igjen for skaden skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå