Hauso Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Jeg bor i Sandefjord, hørt navnet, men har ikke noe ansikt på fyren. Jeg personlig synes du skal besøke han:) var det sånn at bilen blei finni? Hater mennesker som ikke klarer å la andres ting være i fred.. Det er bare så synd at man nesten aldri er der når det skjer.. Lykke til videre med saken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 trur jeg vet hvem dette er, problemet er at det er vel 10stk her i byen på omtrent samme alder som heter hozan sultan etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 stemmer at foreldrene mine ble sperret inne av ett kjempe tre i en stor potte som de satte forran døra så de ikke skulle komme seg ut. nøklene stod i bilen da jeg hadde skrudd av kjøle annlegget og innsprøytningen. så de har tydeligvis stått i garasjen å skrudd noen timer. det er også 2 biler som ikke ble tatt. en hvit starsjonsvogn (mamma trudde d var en bmw) som haddde noen svarte klistremerker. resten av gutta er fra skien fortalte politiet til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 shit, men kom ikke som en bombe at han var pakkis etc det navnet er ikek pakistansk... generelt Irakisk! Utlending da. dere kan si hva dere vil, men slike utenlanske navn dukker jo 90% av gangene opp i slike saker, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Som jo også står for 99% av alle overstyla jalla bmwer i landet her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Så bilen i stad, dåkars (Bare pm meg, hvis du ønsker at jeg skal fjerne bildet..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 mye gale folk ute å går. skjønner ikke at de tør det der. man kan ikke ha det så godt med seg selv, når man faktisk klarer å gjennomføre noe sånt. pen bil foresten. håper det ordner seg med skadene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 hvem faen står å skrur på en bil de skal stjele først ? fins vel nok av sånne som går allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Oppsøk personen det er ikke forbudt enda.Politiet blir mest sannsynlig ikke gjøre noe..min og flere sin erfaring jeg hadde innbrudd i en bil jeg hadde og tok tyven på fersken og politiet gjorde ingenting selv om dem hadde tinga mine som ble stjålet i handa!så jeg tok saken i egen hender og det ble fikset!nok sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 AU.. Det der så ikke mye godt ut nei.. :/ Hvis du finner de, så kan du jo ta det gode gamle trikset, og knuse noen fingre med hammer! Da er det i det minste en stund til de får gjort noe slikt flere ganger Eneste språket slike idioter skjønner!! ...og hos politiet får de jo bare oppmuntring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 stemmer at foreldrene mine ble sperret inne av ett kjempe tre i en stor potte som de satte forran døra så de ikke skulle komme seg ut. nøklene stod i bilen da jeg hadde skrudd av kjøle annlegget og innsprøytningen. så de har tydeligvis stått i garasjen å skrudd noen timer. det er også 2 biler som ikke ble tatt. en hvit starsjonsvogn (mamma trudde d var en bmw) som haddde noen svarte klistremerker. resten av gutta er fra skien fortalte politiet til meg. det der kvalifiserer vel også til frihetsberøvelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Oppsøk personen det er ikke forbudt enda.Politiet blir mest sannsynlig ikke gjøre noe..min og flere sin erfaring jeg hadde innbrudd i en bil jeg hadde og tok tyven på fersken og politiet gjorde ingenting selv om dem hadde tinga mine som ble stjålet i handa!så jeg tok saken i egen hender og det ble fikset!nok sagt jeg kunne godt tenkt meg å høre hele den historien, høres ut som bra lesning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 har hatt god erfaring med politiet nå lensmanskontoret der jeg bor er ferdig med saken:D så de er tidligere straffedømt så de blir godt straff. får få meg en takst å dokumentere kravet mitt. noen som vet av noen flikne tatstmenn i drammen asker området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 resten av gutta er fra skien fortalte politiet til meg. Hvorfor er jeg ikke overrasket? Til diskusjonen generelt: Bruk av ordet pakkis og lignende er vi ikke veldig store tilhengere av i et slikt offentlig forum. Slike kommentarer er unødvendige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 hvorfor ikek få BMW i drammen til å gjøre d:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå