Gå til innhold

BIL STJÅLET. noen som vet hvem han er?

///M3///
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Sandefjord, hørt navnet, men har ikke noe ansikt på fyren. Jeg personlig synes du skal besøke han:) var det sånn at bilen blei finni? Hater mennesker som ikke klarer å la andres ting være i fred.. Det er bare så synd at man nesten aldri er der når det skjer.. Lykke til videre med saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stemmer at foreldrene mine ble sperret inne av ett kjempe tre i en stor potte som de satte forran døra så de ikke skulle komme seg ut. nøklene stod i bilen da jeg hadde skrudd av kjøle annlegget og innsprøytningen. så de har tydeligvis stått i garasjen å skrudd noen timer. det er også 2 biler som ikke ble tatt. en hvit starsjonsvogn (mamma trudde d var en bmw) som haddde noen svarte klistremerker. resten av gutta er fra skien fortalte politiet til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shit, men kom ikke som en bombe at han var pakkis etc :P

det navnet er ikek pakistansk...

generelt Irakisk!

Utlending da. dere kan si hva dere vil, men slike utenlanske navn dukker jo 90% av gangene opp i slike saker,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsøk personen 8) det er ikke forbudt enda.Politiet blir mest sannsynlig ikke gjøre noe..min og flere sin erfaring :roll: jeg hadde innbrudd i en bil jeg hadde og tok tyven på fersken :twisted: og politiet gjorde ingenting selv om dem hadde tinga mine som ble stjålet i handa!så jeg tok saken i egen hender og det ble fikset!nok sagt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AU.. Det der så ikke mye godt ut nei.. :/

Hvis du finner de, så kan du jo ta det gode gamle trikset, og knuse noen fingre med hammer! Da er det i det minste en stund til de får gjort noe slikt flere ganger :)

Eneste språket slike idioter skjønner!!

...og hos politiet får de jo bare oppmuntring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer at foreldrene mine ble sperret inne av ett kjempe tre i en stor potte som de satte forran døra så de ikke skulle komme seg ut. nøklene stod i bilen da jeg hadde skrudd av kjøle annlegget og innsprøytningen. så de har tydeligvis stått i garasjen å skrudd noen timer. det er også 2 biler som ikke ble tatt. en hvit starsjonsvogn (mamma trudde d var en bmw) som haddde noen svarte klistremerker. resten av gutta er fra skien fortalte politiet til meg.

det der kvalifiserer vel også til frihetsberøvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsøk personen 8) det er ikke forbudt enda.Politiet blir mest sannsynlig ikke gjøre noe..min og flere sin erfaring :roll: jeg hadde innbrudd i en bil jeg hadde og tok tyven på fersken :twisted: og politiet gjorde ingenting selv om dem hadde tinga mine som ble stjålet i handa!så jeg tok saken i egen hender og det ble fikset!nok sagt :wink:

jeg kunne godt tenkt meg å høre hele den historien, høres ut som bra lesning :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt god erfaring med politiet nå :D lensmanskontoret der jeg bor er ferdig med saken:D så de er tidligere straffedømt så de blir godt straff. får få meg en takst å dokumentere kravet mitt. noen som vet av noen flikne tatstmenn i drammen asker området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

resten av gutta er fra skien fortalte politiet til meg.

Hvorfor er jeg ikke overrasket? :)

Til diskusjonen generelt:

Bruk av ordet pakkis og lignende er vi ikke veldig store tilhengere av i et slikt offentlig forum.

Slike kommentarer er unødvendige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...