badsha Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 shit, men kom ikke som en bombe at han var pakkis etc det navnet er ikek pakistansk... generelt Irakisk! Utlending da. dere kan si hva dere vil, men slike utenlanske navn dukker jo 90% av gangene opp i slike saker, jeg skal ikke nekte d Dirty:) er bare at man kan ikke si at en nordmann er en svenske.... hvis du forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Tror dette er gammle bilen min gitt Kjøpte du den på Karmøy/Haugesund? Håper du får fikset den. Var et meget bra eksemplar av en E30 da jeg hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 den var 100% strøken vil jeg tørre å påstå. ikkenoe rust eller noe skader i karroseri. står karmøy bilmegling eller noe på skiltplaten så er nok derifra ja. er montert m50 b25 motor. hartge drivverk å alt på denne bilen er jo nytt. kostet meg godt over 100 lapper. så skjer dette! surt ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Finnes det noen grunn og anmelde tyveri???????? Det har vi fått erfare at er bortkastet energi. Kan nevne en sak. Min datter hadde gymtime i en idrettshall tilknyttet skolen, da de hadde sett at noen av utenlandsk opprinnelse gikk rundt inni hallen, med kun en ting for øyet og det var å stjele det som stjeles kan. Da hun skulle til å ordne seg og dra, så finner hun ikke mobilen og det kommer fler til og nevner at de har mistet bla. mobiler og andre personlige eiendeler fra flere elever. Min datter, venn og ei annen venninne la merke til disse utenlandske, så de dro sporenstreks til politiet for å anmelde saken. Der ble først den den ene av vennen tatt inn til avhør. Min datter var så gira på å se etter disse hun da hadde sett utenfor idrettshallen, så hun gikk ut i gangen på politi stasjonen. Og der ser hun de står og tar bilde med hennes mobil. Hun kaster seg rundt og roper at politiet må komme. Joda, 2 politimenn løp over der de kriminelle var. Og de ble ransaket, og det viste seg at de hadde hele sekken full med diverse eiendeler, med andres navn på. Men det "morsomme" her er at min datter fikk et skriv for en ukes tid siden og det var ikke positiv lesning. Alle 4 ble frifunnet????? Pga. bevisets stilling!!!!!!! Og her fant faktisk min datter sin mobil og hennes venn fikk igjen en annen personlig ting og det var mange som fikk tilbake sine eiendeler. De hadde forresten tatt bilder av seg selv på min datters mobil. Dette er duste norge på sitt beste. Makan. Sorry, det ble mye dette. Men fy jeg blir forbannet. Det har vært mye tyveri derfra, og nå hadde de endelig fått tatt noen OGSÅ slipper de fri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Alt skal bevises i slike saker, og de kan bare si at de fant tlf på gata.... så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Nei, det er nettopp det. Min datter så selv at de tømte lommer og sekker på disse kjeltringene. Og der var det mye gitt. De ble tatt ca. 1 time etter at elevene ble frastjålet tingene sine. Så den må de lenger ut på landet med, for blåst er ihvertfall ikke vi. Men skjønne tegninga, det GJØR jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Glemte også å si at jeg sjekket mitt nr.og der hadde jeg plutselig fått en ny adr. i en helt annen kommune, tilfeldig fra samme sted som de kom fra også. Og jeg har bodd på fast sted i 13 år nå. For sim kortet var reg. på meg. Og det var tatt ut av mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 kjipe greier ass. skal avvente til retten er ferdig før jeg gjør noe som helst. oolitiet har avsluttet saken å den er klar for retten så her gikk det fort i svingene (lite lensmanskontor) men de gutta skal nok huske tilbake på den tiden de var 17-24 år gamle, så stjal de FEIL bil fra FEIL fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3/// Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Glemte også å si at jeg sjekket mitt nr.og der hadde jeg plutselig fått en ny adr. i en helt annen kommune, tilfeldig fra samme sted som de kom fra også.Og jeg har bodd på fast sted i 13 år nå. For sim kortet var reg. på meg. Og det var tatt ut av mobilen. Hvor komm denne mobilen her inn i bilde? noen som vet hvor han som har lagt ut det bilde på side 3 hvor kan han få det ifra???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Sikkert tatt på Viking eller.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Du må sjekke innboksen din vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Tre ting er imidlertid sikkert: 1) Aldri stol på at politiet skal hjelpe deg, ta saken i egne hender. 2) Uten muslimer hadde Norge hatt lite nytt på nyhetene. 3) Usedvanlig mange folk fra Skiens-traktene er kriminelle. Har de så dårlig råd der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Tre ting er imidlertid sikkert:1) Aldri stol på at politiet skal hjelpe deg, ta saken i egne hender. 2) Uten muslimer hadde Norge hatt lite nytt på nyhetene. 3) Usedvanlig mange folk fra Skiens-traktene er kriminelle. Har de så dårlig råd der nede? Og hvorfor i helvete skal du begynne å blande inn muslimer? Diskusjonen eskalere seg bare til helvete det vet vel vi alle. Her er det en som har blitt frastjålet en bil så vennligst diskuter temaet og ikke kom med egne opplevelser, da det bare bygger seg opp til tulle diskusjoner til slutt. Herregud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 det han prøver å si på en folkelig måte er vel at det er et faktum at størstedelen av kriminell aktivitet i det sentrale østlandsområdet blir begått av personer med etnisk bakgrunn , eller utenlandsk opprinnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 det han prøver å si på en folkelig måte er vel at det er et faktum at størstedelen av kriminell aktivitet i det sentrale østlandsområdet blir begått av personer med etnisk bakgrunn , eller utenlandsk opprinnelse. Noe som strengt talt ikke er tilfellet. For øvrig skjønner jeg ikke helt hvordan det er relevant i forhold tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå