Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde planer om å bytte det i går men jeg klarer ikke finne det. har lest diverse DIY men finner fortsatt ikke filteret.

Vis jeg har forstått rekti skal det være på passasjer siden,

fb4l5kb59wh81a45886x_thumb.jpg

mener det skal være her det skal sitte et sted vis jeg har forstått riktig,

Skrevet

på min var det bare å ta av det store sorte dekslet til venstre for hanskerom (etter å ha fjærnet dette), så kunne jeg se et stort hvitt deksel, med en stor "vriknott" øverst, som jeg kunne vri på for å fjærne det hvite dekslet som holder microfilteret på plass.

det ser dog ikke ut til at det er helt likt på din bil. tror filteret er på samme sted, bare at du må fjærne mer greier for å se det. filteret skal være øverst, innerst oppi der et sted.

har du sett på denne DIY'en? kan være denne typen du har?

http://www.bmw4life.com/microFilter.htm

Skrevet

nå har jeg lett litt mere rundt på nettet, og det ser ut til at det er enkelte modeller uten microfilter, så det kan jo hende at din modell faktisk ikke har dette.

Skrevet
nå har jeg lett litt mere rundt på nettet, og det ser ut til at det er enkelte modeller uten microfilter, så det kan jo hende at din modell faktisk ikke har dette.

De uten AC har vel ikke nødvendigvis kupefilter mener jeg, lurer på om det kan være noe skille akkurat i overgangen 91-92 også.

Skrevet

jeg har ikke AC, men har microfilter. Patrick har jo 92, så om han har før det skillet du nevner kan det jo være at den ble levert uten filter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...