maasoey Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Jeg vurderer salg av min 325iX. Komplett bil, bare delvis demontert. Årsavgift BETALT, bare innlevert skilt så jeg slipper forsikring. KM stand: 218k Motor KM: 95.000km Mye nytt: NY drivaksel foran HS (den lange). Kostet 6600 + moms og frakt hos Koed. Kvittering medfølger. Nye bremseskiver foran/bak. Nye baklykter, men de originale følger med. Sotet DE-lykter. Xenon-kit 8000K Nytt batteri. Ny clutch montert i august 09. Diff. foran nylig overhalt med nye lagre/simmeringer. Feil/Mangler: Denne må monteres sammen. Har alle deler + litt ekstra, men ingen steder å skru, desverre. Det som følger med er: 4 originalfelger, 14". 1 Ekstra 325iX-girkasse, gåen synk-ring 4.gir. Det som ikke er montert: Girkasse, drivaksler foran. Diverse interiør. (Deksler, dørhåndtak osv) Er et veldig pent prosjekt om noen ønsker å ha noe å gjøre, og har muligheten. Har hatt motoren igang hver 14.dag for å få den driftsvarm, samtidig for å varme opp innvendig for å unngå fukt og lignende. Spør om det er noe mer du lurer på, helst på PM. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 hvor befinner bilen seg og noen ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Tenkte meg rundt 20, da får du med ALT som kan passe på denne bilen. Har en del liggende i garasjen. Bilen befinner seg ganske nøyaktig her: http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D992 ... %3Daddress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Tenkte meg rundt 20, da får du med ALT som kan passe på denne bilen.Har en del liggende i garasjen. Bilen befinner seg ganske nøyaktig her: http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D992 ... %3Daddress blir nok litt langt unna ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Bump. De hvite felgene følger også med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Hadde du ikke bodd så himla langt borte så kunne dette vært aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Er ikke så langt unna. 4,5 time fra Trondheim. 4 om du er rask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Vel Trondheim er 7 timer unnna hønefoss ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Jaja Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Denne var jo pen, hadde jeg ikke bodd 9 timer unna deg, skulle jeg vurdert denne. Kunne gjerne ha betalt deg 20 høvdinger for denne, dette var billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Er mest sannsynlig solgt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg