KrHeLl Posted May 23, 2009 Posted May 23, 2009 Jeg har tenkt å skaffe meg et grenrør, håper på bedre bunndrag. Var inne på koed og fant 2 stk. www12250 (Ikke TUV) - Trenger ikke modifikasjon www16450 (Har TUV) - Trenger modifikasjon (Direktelink til siden med grenrør) https://www.koed.no/2.1.1.asp?bokstype=1&kattype=&boksid=2814&soegeord=www16450 Noen som har erfaringer her? er det vanskelig å modifisere? Hvilket gir best resultat? Burde jeg gå for den med TUV? Anbefaling? (Kan også si at jeg ikke skal gjøre noe med kat, skal sette på scorpion effanlegg fra kat og bak.) På forhånd takk Mvh: KrHeLl
OLEZZ Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Har montert grenrør som trenger modifikasjoner, og det gikk greit nok. Det må jo sveises på under bilen, og muligens butter ett av røra i et stag som går under bilen, men det er bare å slå bittelitt inn på røret. Jeg ville gått for ingen modifikasjon da det er endel lettere. Den bilen jeg gjorde det på hadde scorpion catback fra før, og det ble Sinnsyk lyd. Effekt er lite merkbart.
Haug530D Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Har selv det grenrøret uten modifikasjon til min E39 og det funker greitt det. Men jeg har Aircondition på min så det var litt kronglete å få det nedi, måtte bøye ett Ac rør.
Recommended Posts