einar_v Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Hei! Sitter nå på to biler jeg spekulerer på å kjøpe. En stk 2002 modell 320(2.2l) kompressor og en 2002 modell 330diesel. Plusset med 320'n, er at den har lav km stand og er strøken, penere felger, litt senk, rå motorlyd og den går sikkert bedre da det er oppgitt at den har 280hk. plusset med 330'n er at den er nesten like billig i forsikring, det er diesel som så gjør at den går billig, den har harman kardon stereo, den er sølvfarget(som jeg liker best), den har nye dekk, 6 mnd garanti, fri omregistrering, får den 5000,- billigere enn annonsert og den har sist men ikke minst har den mere utstyr i det heletatt. Det jeg ikke liker er at den har gått 135000 og at det ser ut som den har lakkskade høyre side på frontfanger. Her har dere linker til annonsene: 330D: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... e=stavenes 320 Kompressor: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ;username=
Netlandet Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Når ble 137 000 høy km stand for en 02 modell? Ville helller satsa på det enn en ombygd 320
einar_v Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Er jo ikke så høyt, men et krav jeg har satt. Tjaa, vi får se! Må ha litt betenkningstid og høre hva flere mener
JAL_535i Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 320 med kompressor kan jeg ikke svare for, men personlig angrer jeg ikke et sekund på kjøpet mitt (04mod 330d). 6 trinns manuell, dreiemoment utav helvete. Bilhenger med bil på blir ingen problem i 9% stigning =) Var kjørt 105tkm da jeg kjøpte den for 2 år siden, passert 182.000 nå.
gregus Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Støtter valget av 330d, meget fornøyd med min Men mest pga at jeg antar 320 kompressor-bilen ikke er godkjent ombygd? Det er i hvert fall mye mer risikabelt å kjøre rundt i enn en original 330d!
Simmelim Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 320'en med kompressor har jo nesten gått like langt! Den ville jeg heller vært skeptisk til. 330d er en fantastisk bil og skyvet er enormt. Er vel ca som mitt da jeg har en 120d med 200+ hk og 400+ nm Dieselbørsa er et mye bedre valg!
einar_v Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Pen bil JAL_535i! Dere har vel 204 hesteren? Den jeg snakker om har jo 184hk. Er vel ikke helt bortevekk den heller. Siden den er bedre utstyrt og har Harman Kardon anlegg regner jeg nesten med at jeg går for 330'n. 320'n er ikke godkjent ombygd nei! Dette er jo risikabelt om man skulle komme utfor en ulykke.
Azeton Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Kommer ann på hva du vil ha? Hadde utstyr, interiør vært likt på disse ville jeg valgt 320.. Ved overlading er det ikke mangelvare på NM på bensin heller.
-fek- Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Er ein kompis av meg som eigde den 330d bilen før, eg la ut ein salgstråd for den samme bilen for eit par månader sidan.. Veldig fin bil, eg har personleg køyrd bilen både på langturer og småturer fleire ganger. Absolutt fin pris, kan nevne at bilen blei frontskada for eit par år sidan, hugsa ikkjen heilt kva det var. men blei skada i forstilling og frontparti. Skaden blei ordentleg fiksa opp, og bilen bærer ikkje preg av det no. Var vertfall ei stripe på høgre side og litt lakkskader på frontfanger når forrige eigar hadde den, mend et kan vera fixa no. Fin bil, absolutt verdt å ta eit titt
einar_v Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Er litt usikker på hva jeg vil ha. Må tenke litt pris og. BEgynner og bli litt skeptisk til 320 om det skulle forekomme en ulykke. Man vet jo aldri. Stemmer det -Fek- så salgstråden, spekulerte på om det var samme bil. Synes prisen virker grei jeg og! Takker for informasjon Ser ikke ut til at det på frontfanger er rettet på, men det kan jeg alltids høre om de kan bake inn i prisen på ett vis. Er faktisk på Sotra på arbeid nå. Reiser hjem til Nord trøndelag på mandag. Hadde vert kjekt og kommet seg til Voss for å ta en titt i morgen den dag, men jeg vet da ikke hvordan jeg kommer meg dit. Går det busser?
-fek- Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Her kan du sjå bilen i action! Blei testa ein runde på drag, bilen skyver bra til å vera 184hk, evoen er benka til 315hk på hjula med responssystem..
-fek- Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Er litt usikker på hva jeg vil ha. Må tenke litt pris og. BEgynner og bli litt skeptisk til 320 om det skulle forekomme en ulykke. Man vet jo aldri.Stemmer det -Fek- så salgstråden, spekulerte på om det var samme bil. Synes prisen virker grei jeg og! Takker for informasjon Ser ikke ut til at det på frontfanger er rettet på, men det kan jeg alltids høre om de kan bake inn i prisen på ett vis. Er faktisk på Sotra på arbeid nå. Reiser hjem til Nord trøndelag på mandag. Hadde vert kjekt og kommet seg til Voss for å ta en titt i morgen den dag, men jeg vet da ikke hvordan jeg kommer meg dit. Går det busser? Jadda, bilen er pen den.. Bilen hadde evrtfall ei stripe på høgre side ved døra, er litt tricky å sjå på grunn av fargen på bilen Eg usikker på bussruter og sånt, er ikkje så godt kjendt der. Men kjem du deg fra sotra til bergen, så går det både buss og tog til voss! så det burde ikkje vera problem. Det er jo ofte lurt å ta ein naf test, sånn for å vera 100% Bilen er sopass ny at du kan få garanti frå naf og, i tilfelle du ikkje får det hos forhandler! Forrige eigar hadde vertfall ingen problem med bilen
einar_v Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Bilen så ut til at den sparka godt fra seg ja! Hvor lang levetid er har som regel turboen på disse? Hørte snakk om at de pleide og ryke etter ca 130000. Annet ris og ros vedrørende 330? hva bør man se etter på disse? Dem har faktisk tilstandsrapport på bilen. Samtidig er det jo 6mnd garanti. Får høre hva han sier i morgen. Er usikker på hvor lenge vi blir liggende her med båten. Skal iallefall ha crewchange i florø på mandag.
Ellingsen B. Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 varierer veldig på "levetid" på turboene, men veldig mange har turbobytt ved rundt 120-140tusen.
Gjest Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 275000 for en E46 sedan er mye penger syns jeg. Er det ikke mulig å finne et enda bedre eksemplar i den prisklassen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå