Gunnar Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Bra du tar ansvar "gummigran"men..du la vekt på at nye dekk burde kjøpes,og at prisen VAR av STOR betydning?kansje fyren ikke hadde penger da vet du? ikke alle som kan bare rive ut nye dekk til bilen..dær og da. Da kan han jo heller ikke forvente seg at resultatet blir perfekt. I avbalanseringsmaskinen (eller ved å snurre de på bilen med hjulet i lufta) bør man greit kunne se om felgen fortsatt har mye kast, og/eller om dekket kaster mye. I så fall er jo fasiten enkel - nye dekk. Sure penger, men sånn er livet.
S.Nilsen Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 joda. koster LITT å kjøpe nye dekk.men nå har det seg sånn at vi kan dele opp beløpet rentefritt opp til 9 mnd. og har egne student/lærling finansiering. så det skulle ordnet seg det også. men håper og høre fra han så vi får enda en fornøyd kunde. hvis ikke jeg bare spore han opp på pc'n på jobben og ringe han selv..husker saken såpass godt (Gummigran=56% autist) oppsøkende reklamsjon/oppklaring må vel også regnes som god service?? Jo er enig i det,bra og høre at du er int i og yte go service sånn man beholder kunder og får nye kunder. men ble ikke kunden forklart om dette med felgene fra utleveringen?viss dette ble gjort så er jo deres jobb utført og bestått.
S.Nilsen Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Bra du tar ansvar "gummigran"men..du la vekt på at nye dekk burde kjøpes,og at prisen VAR av STOR betydning?kansje fyren ikke hadde penger da vet du? ikke alle som kan bare rive ut nye dekk til bilen..dær og da. Da kan han jo heller ikke forvente seg at resultatet blir perfekt. I avbalanseringsmaskinen (eller ved å snurre de på bilen med hjulet i lufta) bør man greit kunne se om felgen fortsatt har mye kast, og/eller om dekket kaster mye. I så fall er jo fasiten enkel - nye dekk. Sure penger, men sånn er livet. Jo men om felgen er mye kast i.. så nytter det ikke og bytte dekk.spørs jo hva kunden ble forklart ved avhentingen av hjula.Hvis felgen er såpass ødlagt så er jo dekk kjøp bortkastet.
oggy Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Jeg beklager at jeg ikke har fått gjort noe vidre med denne saken grunnet sykdom. Jeg skal sende en mail til morten@dekkspesialistenas.no og få dette avklart. Er veldig fornøyd med at "Morten GummiGran" tar kontakt og skal så fort jeg blir bedre få ordnet opp i dette! Jeg er helt enig at ordet "lurt" ikke skulle blitt nevt og jeg tar selvkritikk for dette. Og ja jeg er student så penger gror heller ikke på trær for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå