jensemann23 Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Etter kun kort tid har mønsteret på innsiden av bakdekka forsvunnet helt, og corden hasr kommet frem. Her må det være noe muffens. Hadde 4-hjulskontroll i februar med vinderdekka (15 toms) , bytta til sommerdekk for 5 uker siden. Surt.. Men verkstedet sa det var garanti på jobben, kan vel hende jeg kan prøve meg på det. Hvor lenge er det vanlig at en slik garanti varer? Skal jo ikke være forskjell på spissing selv om man bytter fra 15 til 17 toms. Og litt negativ camber kan vel umulig ha såå mye å si at corden kommer frem etter 2000 km?
Ellingsen B. Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 høres ikke helt riktig ut nei.. Skal vare en del lenger enn det. Oppsøk stedet der du hadde 4-hjulskontroll så vil de sikkert hjelpe deg
Robkill Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Sommerfelga er vel breiere og har et annet inpress Er jo ikke noe annet enn subbing som har skjedd her. Edit: Leste over på nytt, og jeg har nok missforstått litt...
jensemann23 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 hvordan sjekker jeg om bærearmsforingene bak er utslitt da? KAn ikke kjenne noe slakke når jeg jekker opp bilen. Litt fleksibelt skal det vel være.. Noen tips til hvordan sjekke dette?
jensemann23 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Og en ting til: Hvor farlig er det å kjøre med bilen når corden nettopp har kommet til syne? Kan den punktere når som helst?
Haug530D Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Og en ting til: Hvor farlig er det å kjøre med bilen når corden nettopp har kommet til syne? Kan den punktere når som helst? Ikke bra nei og ja det kan punktere når som helst og sansynligvis river du felgene dine i samme slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå