Robin L Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 hei. nå er jeg dritlei av de lyse, matte interiørlistene i bilen min, så noe må gjøres. bilen har beige skinn interør, og lyse lister med masse kvister i. kan eventuellt bytte til mørke tre-lister. men jeg tenkte på å lakke de jeg har til alu-look/ sølv. hvordan er det å lakke noe sånn selv? hvordan bør man gå fram? hvilken lakk? vil det bli dyrt å få noen til å gjøre det ? gjelder en e38.
GiljeN Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 koster noen kr og få noen til å gjøre det..men var en tråd om en som gjord det er for et par mnd siden..rot litt rundt så finner du den..han viste hvordan han gikk fram. ble meget bra Mvh
Robin L Posted May 24, 2009 Author Posted May 24, 2009 noe slik jeg hadde tenkt meg: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/389454 hvilken lakk bør jeg kjøpe for å få dette? går det galt, er det jo bare å få noen til å lakkeover.
Robbi3 Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 For å få en pen lakkering er det veldig viktig at forarbeidet er gjort skikkelig! Så anbefaler deg å pusse ned masse så ha på litt grunning. Dersom det er mange ujevnheter, få på fyller.. Og pusse litt ned med 400-500 papir. Deretter lakkerer du med tynne lag. Så klarlakk til slutt.. Krever tålmodighet
Recommended Posts