vegard89 Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 hei har en bmw 316 var på 3 felts igår tenkte bare å teste hvor fort den ville gå. når jeg nærmet meg ca 160km/t så dauet den ut virket som den bare gikk på 2 sylindre mindre, kommer sånn rar lyd også vil den ikke mer.. noen andre ganger så hender den gjør litt mere i fart.. ikke at den 316 skal gå så fordømt fort men sku vel tro den gjør mer enn 160 km/t ? Takker for svar
Springsteen Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Noe gale er det hvertfall. Hvilken årsmodell er bilen?
vegard89 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Noe gale er det hvertfall. Hvilken årsmodell er bilen? nermet seg 5tusen omr tror jeg.. er en 93 mod. har du noe erfaring med dette?
Gunnar Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Klarer du å dra motoren til sperra i de lave girene? F.eks. 2. og 3.?
vegard89 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Klarer du å dra motoren til sperra i de lave girene? F.eks. 2. og 3.? ja 1 og 2 klarer den det med er noen ganger er den sånn i 3 gir også hvis jeg skal forbi en bil så vil den ikke så mye over 5tusen omr . er veldig iriterende egentlig er dette noe kjent feil ?
trek2 Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Eg hadde noe lignendes 2 ganger med min 320i. Ene gangen var det ett lite hull i en luftledning, som befinner seg på toppen av motoren. Andre gangen var det pga tennpluggene var ødelagte, måtte byttes.
Kai-P. Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Hiver meg på de som sier slitt kam, tikker motoren mye?
vegard89 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Hiver meg på de som sier slitt kam, tikker motoren mye? bilen tikker ikke som jeg vet . værstefall veldig lite. ok kanskje jeg skal prøve å bytte tennplugger?
Gunnar Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Klarer du å dra motoren til sperra i de lave girene? F.eks. 2. og 3.? ja 1 og 2 klarer den det med er noen ganger er den sånn i 3 gir også hvis jeg skal forbi en bil så vil den ikke så mye over 5tusen omr . er veldig iriterende egentlig er dette noe kjent feil ? Da er det nok en fare for at du har en M40-motor med sliten kamaksel. Vanlig feil på disse. Så spørs det jo om det er en slik motor du har da, tror det var i '93 den gikk ut.
vegard89 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Klarer du å dra motoren til sperra i de lave girene? F.eks. 2. og 3.? ja 1 og 2 klarer den det med er noen ganger er den sånn i 3 gir også hvis jeg skal forbi en bil så vil den ikke så mye over 5tusen omr . er veldig iriterende egentlig er dette noe kjent feil ? Da er det nok en fare for at du har en M40-motor med sliten kamaksel. Vanlig feil på disse. Så spørs det jo om det er en slik motor du har da, tror det var i '93 den gikk ut. ja er nok redd for det. den med reg reim:( samme kan det være. skal ikke ha den bilen så mye lenger tror jeg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå