Gå til innhold

Justere bensintrykk v. ombygging til 2,7 på m20 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har bygget 2,7 m20b25: kjører dere med allt av innsprut org. eller har dere skrudd opp bensintrykket/større dyser? er litt i tvil om jeg faktisk trenger å justere på det. :?

Skrevet

Det er ingen problem å kjøre på b25 dyser og standard bensintrykk.

Min 2,7 hadde det oppsettet originalt, men med hartge chip. Vet ikke hvor mye den har å si.

Men jeg kan anbefale justerbart bensintrykk, 535 dyser og 535lmm. Du får gjevnere og bedre drag over hele registeret.

Skrevet

ok justere bensintrykket hvor mye da? da jeg justerte sisst justerte jehg bare til jeg hadde ca 0,95 i lambda, så jeg visste at den fikk nok..

Skrevet
Motoren er jo bygget ut fra en b25, så er høykomå og kvassere kam.. får prøve å få tak i div. 535 deler ettervert da ;)

Takker for svar :)

Det mest driftsikere og enkle er å kjøre med alpina brikke. Da får du også flyttet turtalsperren, siden du har byttet kam. (Alpina kom helt opp i 210 hk i sine 2,7 uten kat. ) Med standar dyser og lmm. Slike brikker får du tak i på ebay samt grenrør.

Skrevet

høres intressant ut, er denne chippen vanskelig å monere? regner med at den monteres i hjernen? finnes det non DIY på dette eller?

hva søker jeg på på ebay for å finne denne chippen? fannt ikke noe :lol:

Skrevet

jeg søkte bare på" alpina e 30 "da jeg kjøpte min, tror ikke det er noe som er kjempe lett å få tak i. Men hender det ligger noen ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...