Gå til innhold

BMW X5 (E70) m/ 22" Hartge - 2008 modell med ALT utstyr

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer igrunn også på hva det neste blir, sett mye tråder med mye "ok" biler ifra deg ;)

Vurderer den nye Z4´n. Den har nydelige linjer... :) Får se...

jeg har en nydelig bil til deg! deep sea blue med beige! Kan også få tak i en manuell hvis du ønsker det. Si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil :bmw: , men i og med at du sa den har alt utstyr så må jeg pirke :lol:

Den har ikke Soft-close-automatikk, head-up display, automatisk baklukebetjening, talestyring og heller ikke fjernlysassistent utifra hva jeg kan se :wink:

Men for all del meget godt utstyrt! Lykke til med salget.

Teknisk sett har du vel rett, men hvem bryr seg egentlig? Utstyret du ramser opp er relativt uinteressant for de aller fleste. Fjernlysasistent er noe av det mest tullete utstyret jeg noen gang har vært borti. Softclose er også bare tull, men litt morsomt. E70 X5 har forresten softclose på bakluken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer igrunn også på hva det neste blir, sett mye tråder med mye "ok" biler ifra deg ;)

jeg har en nydelig bil til deg! deep sea blue med beige! Kan også få tak i en manuell hvis du ønsker det. Si fra.

Skal ha automat, helt Comfort Ac. og må ha paddels på rattet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømme familiebil!!

Rett og slett nydelig.

Tror du tjener penger på bilene jeg.

Driver med import eller?

Om du jobber i skattevesenet: NEI ! alt går i dundrende tap :twisted:

Om ikke: Kan jo hende det handler om å skape bilen som er lette å selge (dermed gå i pluss) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømme familiebil!!

Rett og slett nydelig.

Driver med import eller?

Om ikke: Kan jo hende det handler om å skape bilen som er lette å selge (dermed gå i pluss) :)

Er vel snakk om å slege 3-5 biler i året så går det over til å bli næring. Er vel ikke lenge til de er innom deg å banker på døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømme familiebil!!

Rett og slett nydelig.

Driver med import eller?

Er vel snakk om å slege 3-5 biler i året så går det over til å bli næring. Er vel ikke lenge til de er innom deg å banker på døren.

Jeg eier ikke alle. Har jo kone også :-)

Men, forstår at dere er bekymret for å få noen til å gå dere i næringen. Og jeg tror egentlig bekymringen er berettget når jeg ser hva dere velger å ta inn på lager - se her:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16422333

- Med komfyrknotter dvs ingen klima - hva i all verden ??!?! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Men, Z4 - har den noe utstyr da? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det ikke er er alle som ser nytteverdien i 22" felger og masse unødvendig utstyr.

Bilen har i alle fall AC, som i kombinasjon med utstyrsnivået for øvrig er et fornuftig valg.

Vil ikke kalle klimaanelgg i en bil til 600.000 unødvendig...men ser det med felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg først skal ta meg råd til å kjøpe en '08 325, skal den få søren meg ha automatisk klima-anlegg, så jeg holder med deg der ParamedicX5.

Nå er vel ikke akkurat 22" unødvendig heller synes jeg, det gir jo et vanvittig løft i utseendet på bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den 325 er en liten historie for seg selv. Tar den senere, men med tanke pris så er det egentlig ikke ett galt kjøp. Selvfølgelig skulle jeg helst hatt automatisk klimaanlegg, men det blir faktisk like kaldt!!

Sender deg litt info på mail i morgen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke eller kan få inn en 320d coupe blå med skinn og aut.klima?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange biler har du hatt det siste året? :roll:

Jeg skjønner ikke hvorfor dette i det hele tatt skal være et tema? Har mannen mulighet til å bytte fra den ene "drømmebilen" til den andre, så hvorfor ikke? Hadde jeg - og sannsynligvis du også - hatt samme muligheten/kunne prioritert slik, så ville nok vi også gjort det - i alle fall ville jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...