Gå til innhold

BMW X5 (E70) m/ 22" Hartge - 2008 modell med ALT utstyr

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil, lykke til med salg.

Hva heter forresten felgene? Vet det er Hartge men hvilken modell Classic II?

Har du byttet inn i en M5 Hartge forresten? :lol:

Bilen som ble byttet inn i en M5 Hartge er en 3.0sd, som også er Hartge-chipet. I tillegg har den absolutt alt av utstyr:p

Hvordan vet du om dette byttet forresten?

EDIT: Forresten, pen bil Geir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, lykke til med salg.

Hva heter forresten felgene? Vet det er Hartge men hvilken modell Classic II?

Har du byttet inn i en M5 Hartge forresten? :lol:

Bilen som ble byttet inn i en M5 Hartge er en 3.0sd, som også er Hartge-chipet. I tillegg har den absolutt alt av utstyr:p

Hvordan vet du om dette byttet forresten?

EDIT: Forresten, pen bil Geir!

Ja,- blir det salg Andreas, så kan d hende d blir handel med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange biler har du hatt det siste året? :roll:

Jeg skjønner ikke hvorfor dette i det hele tatt skal være et tema? Har mannen mulighet til å bytte fra den ene "drømmebilen" til den andre, så hvorfor ikke? Hadde jeg - og sannsynligvis du også - hatt samme muligheten/kunne prioritert slik, så ville nok vi også gjort det - i alle fall ville jeg det :)

Hver sin smak. Jeg ville hvertfall hatt ei bil i ett år, men det får nå så være. Synes bare det var litt finurlig at han laget en tråd 25. mai, og la den ut for salg samme dag.

Hva så, jante??

Ja vel, jeg bare nevner det.

Jeg kan forøvrig også ta opp et billån på over en million, men jeg foretrekker å ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange biler har du hatt det siste året? :roll:

Jeg skjønner ikke hvorfor dette i det hele tatt skal være et tema? Har mannen mulighet til å bytte fra den ene "drømmebilen" til den andre, så hvorfor ikke? Hadde jeg - og sannsynligvis du også - hatt samme muligheten/kunne prioritert slik, så ville nok vi også gjort det - i alle fall ville jeg det :)

Hver sin smak. Jeg ville hvertfall hatt ei bil i ett år, men det får nå så være. Synes bare det var litt finurlig at han laget en tråd 25. mai, og la den ut for salg samme dag.

Hva så, jante??

Ja vel, jeg bare nevner det.

Jeg kan forøvrig også ta opp et billån på over en million, men jeg foretrekker å ikke gjøre det.

:?: hva forsøker du egentlig å si, Jante??

(hvis du er så full av misunnelse at du har sjekket heftelser, så kan du få vite at når man mellomfinansierer, og innebetaler etter forrige bil blir solgt, oppdatteres dette ikke i "nysgjerrighetsregisteret".

Så hvis du kun er her for å slenge med leppa, så håper jeg virkelig du ikke blir her lenge...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi legger denne diskusjonen død. Hver og en har sine prioriteringer. Dersom du ikke kan glede deg over andres gleder, ikke bruk tiden din på å spre negativitet. Det er det siste vi trenger her.

Det vi derimot kan være enig om, er at bilen passer de Hartge-felgene usedvanlig godt! Dessuten er det noe penere med aluminiumsfargede rails, kontra sort høyglans....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...