Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har omsider frøkna klart å overbevise meg til å rive i en liten ferietur til London i sommer. så jeg tenkte kanskje enkelte her hadde tips til hva jeg (som er mer interessert i bil enn shopping :roll: ) kunne ta turen innom mens kjærringa bruker opp pengene sine?

Skrevet

Om du er intressert i nye biler, kan du egentlig bare sette deg ned på et hvilket som helst gatehjørne å vente. London er kjent som en av byene i verden med størst tetthet av superbiler og dyre luksusbiler.

Skrevet

sier du det ja? da har man ihvertfall noe å se på mens man innhalerer mårrakaffen. ;)

du vet ikke om det er noen muséer for litt eldre biler? noe ála det muséet BMW har i Tyskland?

Edit: der kom jaggu Fredrik meg litt i forkjøpet.

Takker for forslag!

Skrevet
nå er ikke jeg en sykkelmann, men det kunne absolutt være verdt et besøk.

Du la kanskje merke til at jeg fjernet det?

Vel, jeg søkte på "London Museums" (eller lignenden) da det kom opp. Jeg har selv ikke vært der, så jeg visste ikke noe om det annet enn hva som stod på siden jeg fant linken på. Jeg oppdaget likevel at museumet lå vest-kysten av England etter å ha gått inn på Museumets hjemmeside. Derfor fant jeg ut at det sikkert ikke var av interesse.

;)

Skrevet

"We Will Rock You"

Queens musikal, jeg var ligg bedugget vel og merke, men fortsatt knall :)

Jeg var utrolig skeptisk til å være med på sånt, men gikk ut derifra med et smil.

Skrevet

Et stykke utenfor London ligger også Goodwood House, der blant annet Goodwood Festival of Speed og Goodwood Revival holdes. Huset i seg selv er et gammelt herskapshus med en egen bane lagt opp i hagen. Ved første søndag hver eneste måned holdes det tidlige biltreff kalt "breakfast club". Huset er åpent for publikum utenom disse stevnene og.

Her er timeplanen:

http://www.goodwood.co.uk/site/content/Diary.aspx

Jeg er litt usikker på hvordan det er med billetter og slit. Det kan se ut til å at du må bestille på forhånd.

Skrevet

Her kom det jo en masse fornuftige forslag. ;)

Galro; ser du har fjernet den ja. la selv ikke merke til lokasjonen.

mye bra dere har kommet med ihvertfall, og jeg takker for det. keep it comin' ;)

nå spørs det bare om tiden strekker til. synd de har sluttet med ferga fra vestlandet til England. hadde vært veldig greit å tatt med bilen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...