dejavu Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 Får ikke opp bagasjelokket. Når jeg presser inn knappen,høres elmotoren(bilen har sentrallås) som går og går. Men den griper ikke fatt i låsemekanismen. Noen tips her?
dejavu Posted May 25, 2009 Author Posted May 25, 2009 Kan man klare å åpne lokket manuelt,fra kupèsiden?F.eks. gjennom skiposesekken?
BRIO Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 Har du prøvd å låse opp med nøkkel? Litt lirking. Det var slik jeg fikk opp min da jeg ikke hadde strøm
dejavu Posted May 26, 2009 Author Posted May 26, 2009 Har du prøvd å låse opp med nøkkel? Litt lirking. Det var slik jeg fikk opp min da jeg ikke hadde strøm Ja,jeg har prøvd å lirke med nøkkel. Intet skjer. Når jeg trykker på utløsermekanisme,så går elmotor i ca 3 sek. Men ingenting skjer i selve låsemekanismen. Tyder det på at forbindelsen mellom låse-"motor" og selve låsen er brutt? Bilen skal på verksted neste uke for å få på seg et hengerfeste. Må verkstedet oppi bagasjerom for å montere festet? Og en ting til: Hva om jeg kobler fra strømmen? Vil låsen da gå over til manuell funksjon? Og ennå en ting: Hvordan kobler jeg vekk strøm, når jeg ikke klarer å ta meg frem til batteriet(som jo ligger i kofferten.... )
PIIIPower Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Du er ikke første med dette problemet. Søk på forumet. Løsningen innebærer å borret ett hull bak skiltet en plass..
dejavu Posted May 26, 2009 Author Posted May 26, 2009 Du er ikke første med dette problemet. Søk på forumet. Løsningen innebærer å borret ett hull bak skiltet en plass.. BORRE i BMWèn min??
dejavu Posted May 26, 2009 Author Posted May 26, 2009 Du er ikke første med dette problemet. Søk på forumet. Løsningen innebærer å borret ett hull bak skiltet en plass.. BORRE i BMWèn min?? Noen som kan peke meg til en tråd hvor dette er diskutert tidligere. Finner ikke noe ved søk....
PIIIPower Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Fant ikke trådene her på bimmers men; http://www.bimmerboard.com/forums/posts/26562 http://www.bimmerfest.com/forums/archiv ... 07982.html Søk etter woody
dejavu Posted May 26, 2009 Author Posted May 26, 2009 Ved å vri nøkkelen helt til venstre, og så vri ennå litt til,forbi hardere motstand, så gikk lokket opp. Uten å borre Takk for alle tips. Nå må jeg finne ut hva som er galt. Motoren virker. Og låsen virker. Hver for seg,men altså ikke sammen...
audibils4 Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 Akkurat likt som på min, jeg åpnet den elektriske motoren og fant en plastskrue som var knekt, limte den sammen og det har funket gull, når den ryker (for jeg tviler på det holder i lengden) så må jeg vel kjøpe ny motor, den koster en tusenlapp. Brukte maks en halvtime på dette her.
Recommended Posts