ThomasB Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Hei folkens Hvor kjøper folk her inne verktøyet sitt? tenker da både på handverktøy og spesialverktøy. Gjerne info om hvor dere bestiller og servicen der. Selv har jeg ikke handlet verktøy på nett før, men tenker å gjøre det. (prøvde å søke på emnt men fant ikke noe). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Der hvor Bacho blir solgt, der handler jeg Bacho verktøyet ; ) Går ikke på utsalgssted, går på hva slags verktøy jeg vil ha. Pelican parts har jeg brukt mye for å handle bmw spesial verktøy. Mye er og blitt dreid/freset og laget lokalt. Har vel 50/50 kjøpt / laget verktøy. Også meget fornøyd med slankheten på Stahlwille sine skraller, piper og forlengere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Har brukt Biltema i alle år uten særlig problemer. Har nå også kjøpt skrallenøkler der og er meget godt fornøyd. Med 10 års garanti føler jegmeg ganske trygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Handler også det aller meste på biltema,om jeg ikke tilfeldigvis kommer over et godt tilbud på noe jeg "må ha" et annet sted da. Jeg skrur mye,og er fornøyd med "BLÅ"- settene til biltema ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 bruker for det meste biltema verktøy da med 10 års garanti, men utstyr til verktøy kjøper jeg på dyrere steder (tess bla.), tenker da på skiver til vinkel kuttere osv, biltema sine skiver har en levetid på et minutt :\ men ellers har jeg ingen faste steder hvor jeg kjøper værktøy kommer jeg over et tilbud som er bra pleier det og bli handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Går for det meste i biltema, men en del ting der holder bare ikke mål så kjøper litt her og litt der. Gode erfaringer med Wurth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Biltema her også, holder stort sett til det meste. Om noe blir ødelagt så får man jo nytt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Biltema for "statiske" verktøy; fastnøkler, hammere, skrujern, torx og umbraco sett, osv. For verktøy med bevegelige deler; Stahlwille, Ingersoll Rand, verktøy fra Tools, Tess, og mange mange flere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 I hovedsak pappas Hazet Han har bare Hazet jo :S kjøper kun billig når det er verktøy vi skal bruke en sjelden gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 helt enig skal du ha rått værktøy er det jo hazet som gjelder:D det er jo tyskt åsså er det ikke? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Har brukt motek, og der de selger bacho og ridgid. Tools er også brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 stort sett Biltema. Holder til mitt bruk. skal jeg ha noe spesielt, tar jeg en tur til pappa, han har det man evt skulle trenge:) Go biltema:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 bacho stahlwille knipex - tenger wera - skrutrekkere allt annet er søppel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Jeg skrur med: Bacho, Wurth, litt kamasa, endel tengtools. Dette er verktøy jeg har kjøpt "rundtomkring" oppigjennom årene. Synes det er dårlig med utvalg for nettsalg av alle disse merkene, så det blir handel når jeg kommer over npe jeg trenger(eller tror jeg trenger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 jeg bruker tengtools, har noe ironside også, biltema verktøy bruker jeg kun hvis det er ting som må bøyes slipes brekkes osv for "spesial verktøy". kjøper det enten på tools, eller noen ganger på mekonomen, personlig stoler jeg ikke på biltema lurer også på hvordan 10års garanti funker der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå