Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har montert på eit supersport 60/40 senke sett med dempere og tenkte eg skulle få det skrevet i vognkorte. Skulle egentlig ha fk high tec senkesett men det var utgått sa koed.

men på 4hjuls kontrollen va de ett problem, camber vinkelen bak var iorden men fremme var den negativ 2 grader som er for mye..

noen her inne som har kjennskap til kva en kan gjere med dette for å få vinkelen nærmere 0 grader?

Bil: E30 320i Pre-facelift 1987, ombygd til skivebremser bak og 51mm fjørben framme.

asqrcnpj7ly0hemou5sm.jpg

e7y7oski2lc60qn801cd.jpg

Skrevet
ja du får kjøpt justerbare topper :)

er det da godt nok med "Tårnlager foran camber +/-30MIN" fra schmiedmann? eller bør eg kjøpe fk tårnlager som kan stilles mer?

Mekanikeren på verkstedet sa det var egentlig ganske mye negativ vinkling.

Eg har ikkje peiling på kva som må til for å få dette godkjent men er villig å lære :P

Skrevet

Tull!!

Kjøp deg camberplater eller slike topper som du linker til her. Bare huske å sette de på rett vei så du ikke får enda mer negativ.

Jeg kjører 1.5 grad negativ forran på M3en med K-Sport camber plater.

Vær obs på at bilen kan bli noe høyere om man setter på justerbare camberplater forran.

Skrevet

kan eg bruke noken av disse? er dei bedre enn det andre lageret som er avbildet lenger oppe?

får eg dette godkjent av BT når det skal til godkjenning?

begynner å haste litt!

lmo6u90elrhn3u6rci1a.jpg

qij3adnqd5oqom7tb9z4.jpg

Skrevet
kan eg bruke noken av disse? er dei bedre enn det andre lageret som er avbildet lenger oppe?

får eg dette godkjent av BT når det skal til godkjenning?

begynner å haste litt!

De der vill vel vere veldig bra, men er jo mye dyrere enn de som var linket til...

Jeg vurderer å bestille de som først var linket til :wink: Noen som har prøvt de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...