Flanders320i Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 har montert på eit supersport 60/40 senke sett med dempere og tenkte eg skulle få det skrevet i vognkorte. Skulle egentlig ha fk high tec senkesett men det var utgått sa koed. men på 4hjuls kontrollen va de ett problem, camber vinkelen bak var iorden men fremme var den negativ 2 grader som er for mye.. noen her inne som har kjennskap til kva en kan gjere med dette for å få vinkelen nærmere 0 grader? Bil: E30 320i Pre-facelift 1987, ombygd til skivebremser bak og 51mm fjørben framme.
Flanders320i Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 ja du får kjøpt justerbare topper er det da godt nok med "Tårnlager foran camber +/-30MIN" fra schmiedmann? eller bør eg kjøpe fk tårnlager som kan stilles mer? Mekanikeren på verkstedet sa det var egentlig ganske mye negativ vinkling. Eg har ikkje peiling på kva som må til for å få dette godkjent men er villig å lære
SSM Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Tull!! Kjøp deg camberplater eller slike topper som du linker til her. Bare huske å sette de på rett vei så du ikke får enda mer negativ. Jeg kjører 1.5 grad negativ forran på M3en med K-Sport camber plater. Vær obs på at bilen kan bli noe høyere om man setter på justerbare camberplater forran.
Bimmerlars Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Får det godkjent uten sånne plater, men det tar på dekka og kjøre med sånn camber på gata
SSM Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Driver ikke å filer i hulla i dempertårnet, er svake nok som de allerede er!
pål Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Gir mening det. Ser den. Men er ikke mye det er snakk om. Er sikkert like greit å bruke justerbare plater.
Flanders320i Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Denne? ja var denne eg tenkte på ja, men det var om denne er bra nok eller om den justerer for lite.?
Flanders320i Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 kan eg bruke noken av disse? er dei bedre enn det andre lageret som er avbildet lenger oppe? får eg dette godkjent av BT når det skal til godkjenning? begynner å haste litt!
Haug530D Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Kan gi deg svar på tirsdag, skal til BT for godkjenning av senkesett med K-Mac justerbare tårnlager.
Østgaard Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 kan eg bruke noken av disse? er dei bedre enn det andre lageret som er avbildet lenger oppe?får eg dette godkjent av BT når det skal til godkjenning? begynner å haste litt! De der vill vel vere veldig bra, men er jo mye dyrere enn de som var linket til... Jeg vurderer å bestille de som først var linket til Noen som har prøvt de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå