Haug530D Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Ok, da har jeg endelig fått godkjent senkesettet, var hos BT i dag, så ikke ut som han karen brydde seg så mye om at jeg hadde justerbare tårnlager, riktignok kikket han 2 ganger oppunder skjermen å så litt rar ut, men han sa ingenting
Østgaard Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Ok, da har jeg endelig fått godkjent senkesettet, var hos BT i dag, så ikke ut som han karen brydde seg så mye om at jeg hadde justerbare tårnlager, riktignok kikket han 2 ganger oppunder skjermen å så litt rar ut, men han sa ingenting Men hvordan fekk du grønt lys på firhjulskontrollen uten å justerbare tårnlager da? Jekka bilen litt?Hvordan er camberen nå da?
Haug530D Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Ok, da har jeg endelig fått godkjent senkesettet, var hos BT i dag, så ikke ut som han karen brydde seg så mye om at jeg hadde justerbare tårnlager, riktignok kikket han 2 ganger oppunder skjermen å så litt rar ut, men han sa ingenting Men hvordan fekk du grønt lys på firhjulskontrollen uten å justerbare tårnlager da? Jekka bilen litt?Hvordan er camberen nå da? Fikk ikke grønt lys uten Justerbare tårnlager, er derfor jeg monterte de, men Castervinkelen som var feil ble bra nå, men Cambervinkelen ble ikke rett med tårnlagrene, vet ikke om jeg har satt de rett eller hva jeg, men de på verkstedet jekket opp bilen tror jeg og fikk Camberen innenfor. Kommer til å sette på igjen de orginale tårnlagrene nå, sånn at Camberen blir riktig, mens Casteren blir litt feil, men det må nå være bedre med litt feil Caster enn Camber uansett. Han på biltilsynet var mest opptatt av at Camber vinkelen var riktig, bare dumt at det ikke var han som sjekket bilen første gang, hadde sikkert godkjent den da.
Østgaard Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 okey, nå har jeg bestilt tårnlagera, så får vi prøve litt
Flanders320i Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 venter på deler.. men om noen vil se hvordan papirene en trenger ser ut så kan eg legge dei ut når eg har fått iorden papira fra firhjuls kontrollen
Haug530D Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 venter på deler.. men om noen vil se hvordan papirene en trenger ser ut så kan eg legge dei ut når eg har fått iorden papira fra firhjuls kontrollen Hva mener du? når jeg var hos BT så viste jeg bare papirene på 4 hjulskontroll å Tuv på senkesett å felger.
Østgaard Skrevet August 10, 2009 Skrevet August 10, 2009 Ok, da har jeg endelig fått godkjent senkesettet, var hos BT i dag, så ikke ut som han karen brydde seg så mye om at jeg hadde justerbare tårnlager, riktignok kikket han 2 ganger oppunder skjermen å så litt rar ut, men han sa ingenting Men hvordan fekk du grønt lys på firhjulskontrollen uten å justerbare tårnlager da? Jekka bilen litt?Hvordan er camberen nå da? Fikk ikke grønt lys uten Justerbare tårnlager, er derfor jeg monterte de, men Castervinkelen som var feil ble bra nå, men Cambervinkelen ble ikke rett med tårnlagrene, vet ikke om jeg har satt de rett eller hva jeg, men de på verkstedet jekket opp bilen tror jeg og fikk Camberen innenfor. Kommer til å sette på igjen de orginale tårnlagrene nå, sånn at Camberen blir riktig, mens Casteren blir litt feil, men det må nå være bedre med litt feil Caster enn Camber uansett. Han på biltilsynet var mest opptatt av at Camber vinkelen var riktig, bare dumt at det ikke var han som sjekket bilen første gang, hadde sikkert godkjent den da. Var det 60/40 senk du også hadde? Har du sport dempere da i såfall? Må vell ha det over 40mm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå