catek Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Eg holder på demotere hele e30 min for å få vekk all rust og lakke den på nytt. Eg trenger tips til hvilken styling skal eg hive på? Og bør eg beholde blåfargen min eller lakke den i en ny farge? Eg er veldig usikker her så gi meg gjerne ideer og tips
Clerion Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Bytt ut all styling ihvertfall. Til noe orginalt eller enklere, å lake plastrakett av E30 er fort gjort. Likte spesielt dårlig streken mellom baklyktene og speilene dine =P Sorry. Fargen er i for seg grei.
325ti Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 hiv gts kit'n på sjøen iallefall. finn noe mere up to date;) ellers er det sykt mange fine blåfarger og velge i=) ser ikke mange Estoril blåe e30'r da. Kansje M-tech 1 plasten DE lykter og Shadowline. og for all del, selg de kromspeila til en som har lexus lykter på sin e30. Eventuelt oppgrader til m-tech 2 pakken. Den er råflott.
catek Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 denna her må ha gått i nittedal før? Eg henta den i Fredrikstad for et år siden snart
catek Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Bytt ut all styling ihvertfall. Til noe orginalt eller enklere, å lake plastrakett av E30 er fort gjort. Likte spesielt dårlig streken mellom baklyktene og speilene dine =P Sorry. Fargen er i for seg grei. Ja den stylingen er tatt av å skal aldri mer på Den stylinga hører jo ikke litt til e30 engang .. Lura på evo styling, hvertfall baken.
Richirich Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 bytt eksos... tenkte akkurat på det, så litt morsomt ut med den potta på stylingen xD
ThomasB Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 bytt eksos... tenkte akkurat på det, så litt morsomt ut med den potta på stylingen xD Enig at det ikke så bra ut. Kast GTS. kittet.....få på noe mer "folkelig", m-tech er jo favoritten. skift farge til en som ikke "skriker" så mye..
Frode D Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Estorilblå E30 med M-Tech 1, sorte lister og sorte DE lykter Det hadde søren meg vert rått!!!
Richirich Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 men fortsatt synes jeg du skal gå for noe DU synes er kult.. ALLE sier m-tech1 eller 2 med sorte DE lykter og shadowline.. titt litt på e30'r du, og finn hva du mener er penest er ikke noe kult å kjøre rundt i en bil du synes er forkastelig ;p
catek Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 bytt eksos... Hehe japp, er en selvfølge, eksosen er hjemmelaget å bråker noe forferdelig! Gikk ikke gjennom eu godkjenningen Han som har hatt bilen før har ikke vert noe snill med bilen, hele bilen er jo så å si hobby mek:|
catek Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 men fortsatt synes jeg du skal gå for noe DU synes er kult.. ALLE sier m-tech1 eller 2 med sorte DE lykter og shadowline.. titt litt på e30'r du, og finn hva du mener er penest er ikke noe kult å kjøre rundt i en bil du synes er forkastelig ;p hehe ingen fare for det Men er åpen for masse tips og muligheter, for eg klarer ikke helt å bestemme meg
bmwkizn Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 men fortsatt synes jeg du skal gå for noe DU synes er kult.. ALLE sier m-tech1 eller 2 med sorte DE lykter og shadowline.. titt litt på e30'r du, og finn hva du mener er penest er ikke noe kult å kjøre rundt i en bil du synes er forkastelig ;p HELT enig med han karen her kjedelig hvis alle velger det samme ikke morro å ha bil lenger da..
catek Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 men fortsatt synes jeg du skal gå for noe DU synes er kult.. ALLE sier m-tech1 eller 2 med sorte DE lykter og shadowline.. titt litt på e30'r du, og finn hva du mener er penest er ikke noe kult å kjøre rundt i en bil du synes er forkastelig ;p HELT enig med han karen her kjedelig hvis alle velger det samme ikke morro å ha bil lenger da.. Vil ikke ha noe som alle andre har, det blir bare kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå