Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg holder på demotere hele e30 min for å få vekk all rust og lakke den på nytt. Eg trenger tips til hvilken styling skal eg hive på? Og bør eg beholde blåfargen min eller lakke den i en ny farge? Eg er veldig usikker her så gi meg gjerne ideer og tips :D

85hakx6o7ucwtxj57t6q.jpeg

z0n7exokt76kvksxskb5.jpeg

phray0q88x6zhdti15dl.jpeg

uysvo8uz31lwc63zvkkc.jpeg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bytt ut all styling ihvertfall. Til noe orginalt eller enklere, å lake plastrakett av E30 er fort gjort. Likte spesielt dårlig streken mellom baklyktene og speilene dine =P Sorry. Fargen er i for seg grei.

Skrevet

hiv gts kit'n på sjøen iallefall. finn noe mere up to date;) ellers er det sykt mange fine blåfarger og velge i=) ser ikke mange Estoril blåe e30'r da.

Kansje M-tech 1 plasten

DE lykter og Shadowline. og for all del, selg de kromspeila til en som har lexus lykter på sin e30.

Eventuelt oppgrader til m-tech 2 pakken. Den er råflott.

Skrevet
Bytt ut all styling ihvertfall. Til noe orginalt eller enklere, å lake plastrakett av E30 er fort gjort. Likte spesielt dårlig streken mellom baklyktene og speilene dine =P Sorry. Fargen er i for seg grei.

Ja den stylingen er tatt av å skal aldri mer på ;) Den stylinga hører jo ikke litt til e30 engang .. :P Lura på evo styling, hvertfall baken. :)

Skrevet
bytt eksos... :D

tenkte akkurat på det, så litt morsomt ut med den potta på stylingen xD

Enig at det ikke så bra ut.

Kast GTS. kittet.....få på noe mer "folkelig", m-tech er jo favoritten.

skift farge til en som ikke "skriker" så mye..

Skrevet

Estorilblå E30 med M-Tech 1, sorte lister og sorte DE lykter :love:

Det hadde søren meg vert rått!!!

Skrevet

men fortsatt synes jeg du skal gå for noe DU synes er kult.. ALLE sier m-tech1 eller 2 med sorte DE lykter og shadowline..

titt litt på e30'r du, og finn hva du mener er penest :) er ikke noe kult å kjøre rundt i en bil du synes er forkastelig ;p

Skrevet
bytt eksos... :D

Hehe japp, er en selvfølge, eksosen er hjemmelaget å bråker noe forferdelig! Gikk ikke gjennom eu godkjenningen :P Han som har hatt bilen før har ikke vert noe snill med bilen, hele bilen er jo så å si hobby mek:|

Skrevet
men fortsatt synes jeg du skal gå for noe DU synes er kult.. ALLE sier m-tech1 eller 2 med sorte DE lykter og shadowline..

titt litt på e30'r du, og finn hva du mener er penest :) er ikke noe kult å kjøre rundt i en bil du synes er forkastelig ;p

hehe ingen fare for det :) Men er åpen for masse tips og muligheter, for eg klarer ikke helt å bestemme meg :P

Skrevet

HELT enig med han karen her :) kjedelig hvis alle velger det samme :)

ikke morro å ha bil lenger da..

Skrevet

HELT enig med han karen her :) kjedelig hvis alle velger det samme :)

ikke morro å ha bil lenger da..

Vil ikke ha noe som alle andre har, det blir bare kjedelig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...