Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, noen herfra som vil være med på dette så er det på tide å melde seg på!

Bmw-er er SPESIELT velkommne!! Dette blir GROMMT!

All info finner dere her:

http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?T ... 231#355817

Lørdag 27. Juni 2009. Kl 08.00-20.00.

Pris per bil: 1000,- Kjør så mye du vil.

Vi satser på å ha mange nok biler med til at det blir gøy, men få nok biler til å at det ikke skal ståes i kø hele dagen. Vålerbanen har en enorm kapasitet så her skal du iallefall få kjørt til bådre bremser og dekk ber om nåde om du ønsker.

For dere som var med i fjor så regner vi med at dette er noe dere heller ikke i år kan gå glipp av?

Og for nye interesserte, en meget avslappet atmosfære uten de store massene med tilskuere og biler. Her får du kjørt og kost deg uten å måtte stå i kø.

Slik gjør du:

Påmelding og spørsmål kan sendes til treff@hjelseth.com

2969240676_e2b85fdb82.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Hadde tenkt å bli med på dette, men har gått og tenkt at det jo er lenge til... men det var det plutselig ikke lenger. Vi har ikke akkurat vært effektive med bilen de siste ukene, så den er fortsatt så godt som like shabby som den var da vi hentet den. :?

Skrevet

Jeg kommer, om jeg har fått på fjørene og fått tatt 4hjulskontroll i løpet av uka! Dagene går alt for fort!

Skrevet

Om det er noen som skal kjøre Golsfjellet.. For GUDS skyld.. Ta det rolig mellom fylkesgrensa og til dere kommer til nedkjøring vestringsbygda..

Er værre der nå enn noen gang før med dumper så regelrett knuser understellet ditt.. Vi snakker 10-12cm høye tælehiv som ikke er noe lengre enn 30 cm lange, og det sier kanskje noe om hvor skarp kurven over dumpa er? Er ikke noen vits å legge igjen bilen over der, så ta mitt ord på det..

Skrevet

oki, NY STOR OPPDATERING HER!!!

Angående kjøringen på vålerbanen nå på Lørdag med trim.4.eldre og hjelseth computers som dere er invitert til!

Kjetil Bolneset er leid inn av hjelseth computers som instruktør hele dagen, og han er til vår alles felles disposisjon til læring av sporvalg, veiledning, kjøretrening, hva det skulle være. Denne mannen burde være kjent for de fleste, og har fungert som instruktør i mange år. Dette løfter treffet en god del, og her har dere virkelig muligheten for å lære dere å kjøre bil!

Her er en youtube video av ham som viser HMHAGA rundt banen.

http://www.youtube.com/watch?v=LQYKLk4C7Gs

Se her for fullstedig info:

og meld dere forresten på for hellvete!

http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?T ... 231#358749

Skrevet

Genial video :)

Søren ikke lett å få tak i noen som kan skru nå i sommervarmen!

Lover dårlig for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...