bmwrasaren Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Driver med Rallycross og skal nå få teamklær til alle i teamet, men så trenger jeg en logo å ha på jakkene - genserene osv. Er det noen som kan hjelpe meg med å lage en logo? Den som lager best logo vil få en belønning Her er bilder av den logoen som jeg bruker på websiden min, ønsker noe alà den. Bare uten så mye digge darier rundt Aasbøe Motosport. Kanskje bara Aasbøe Motorsport og 2 striper som er føyd inn. Ønsker å ha samme skriften som er på den logoen som jeg har lagt ved. Her er et bilde til inspirasjon: Håper noen kan hjelpe meg med dette og bara pøs på med forslag. Tusen takk på forhånd Mvh Eirik Aasbøe Aasbøe Motorsport
Arild G. Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 jeg kan gjøre et forsøk jeg. men greier du å forklare litt nermere hva du mener med "to striper som er føyd inn" og skal logoen vere ensfarget? og hvilken farge er klærne som logoen skal på?
bmwrasaren Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Logoen skal være ensfarget, gul Logoen skal på svarte klær. Klarer du å lage en som er helt lik denne:
mAZE Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Ikke noe med logoen din å gjøre, men hva kjører du? Nasjonal? Kan ikke si jeg har sett bilen din på noe Super Nasjonal NM løp ihvertfall..?
Arild G. Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 noe ala dette? eller tenker du at skrifta og stripene skal vere gul og sort bakgrunn?
bmwrasaren Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Ja klarer du å få stripene og skrifta gul på svart bakgrunn?
Arild G. Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 jeg har desverre ikke de skrifttypene (fontene) som er brukt i logoen din. men jeg slengte ihop en logo med noen andre fonter
bmwrasaren Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Skikkelig tøff logo Arild G ! Men klarer du å lage den slik at det ikke bare er gule streker, men at skriften og stripene er helt gule inni også? Kan du også kanskje prøve med en annen skrift? Kanskje Arial eller ett eller annet, sånn at skriften er lett å lese. Bare for å se liksom. Maser mye på deg nå men. Hehe En belønning vil du få for arbeidet
Larsinnj Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Gjorde et forsøk med den skriften du ville ha jeg også.
mAZE Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Høres bra ut.. Da ses vi nok om 3år. Jeg er med å filmer på hvert løp for så å redigere dette sammen til en 2-3timer lang film. Vi skal forøvrig ned til Kristiansand om 2uker. 2.nm runde.
Deep Dish Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Hmm.. Har ikke sett denne tråden før nå.. Ser du har fått det du var ute etter, men jeg slenger ut ett raskt forslag til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå