Eivind B Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 bump Venter på bilde:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 ska ta det i mårra:) men er ikkje nokke strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskildd Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Når kommer bildene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 har tatt nokken dårlige bilder i garasja, men ska ta den ut i dag og ta nokken bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Venter på bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 bildene er tatt no, ska bare legge dei inn på pcen så se om eg får nokken til og legge dei inn her for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Her er bilder av bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 takk Hjelen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Mulig det var veldig dumt av meg å være så snill, siden jeg er interessert i bilen hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 selger du nå ijen;) hehe...hvilken m5 styling du skal selge? den jeg hadde? evt pris....likte den fronten som jeg hadde jeg:) gamle bilen din må få seg m fangere vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe;) ja e nokk den, men har ikkje sett for meg nokke pris enda:) altid gøy og sjekke ka man kan få for bilane;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe, jau;) ikke en ca. pris heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 blir no værtfall over 6000 siden eg selger allt komplett om det blir salg av det:) er egentlig mest intrisert i og selge bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg