raymotor Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17549590 noen som kjenner til denne bilen???? eventuelt om eier og bil finnes her inne? sikkert en ok sommerbil dette da:)
325ti Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Er vell endel diskutert denne. vert snakk om den har vert vraka og retta x antall ganger. iallefall det jeg har hørt.
Stramvaier Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Jeg synes denne bilen ikke ser så veldig godt vedlikeholdt ut. Bare se på topplokket på motoren dette tar det 10 min å skru av så ser det bare å få det lakket. Bra pris er det jo, men det er jo så klart en god del å gjøre også før denne er super igjen
-Marius- Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 gått ned i pris ser eg. Lå ute til 150 for 2 uker siden.
Mexos Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Virker ikke som et strøkent eksemplar akkurat, men annonsen virket ærlig og det er bra. Den ligger jo til halvparten av det en strøken coupe ligger til, så prisen er vel grei med tanke på standarden. Man får jo det man betaler for
///Martin Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Har sett at den har sunket i pris de siste ukene ja. Må vell være mulighet for å gjøre et godt kjøp der, om det ikke er noe fiksfaks-lureri! Uansett billig for en E30 M3....
EirikL Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Det blir en litt vanskelig å diskutere en slik bil. Jeg tror kunnskaper og midler til kjøper bestemmer mye om dette er et godt kjøp eller ikke. For meg hadde det ikke vært et bra kjøp, for jeg har ingen plass bilen kan stå under en evt renovering og jeg har heller ikke midler til å få den fikset helt opp
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Ja dette er billig, ingenting å si på det. At toppdekselet er litt flasset er jo også helt vanlig. Så viss det ikke er noe snusk her så er det vell bare å kjøpe 325 M-tech II, ligger jo rundt denne prisen.
StianA Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 virker da som et gått kjøp dette da, siden det virker som at eieren er ærlig også, mange som hadde driti å skrive at km telleren hadde vært defekt så er jo pluss det. ellers er jo bilen gammal da så at topp dekslet har flassa kommer jo ikke som et sjokk er heller ingen heftelser på bilen og neste eu godkjenning er 31. august så hvis noen skal ha cab til sommeren er det jo å slå til så har man også prosjektbil i vinter sikkert rom for pruting også? ser forresten at toppen ble overhaldt for et år siden, rart han ikke tok og fiksa opp toppdekselet
Stian Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Bilen stod for 179k for ei stund sidan. Helge Vik har eindel kjennskap til bilen her. Det er ein fin pris på den no da. Kan no berre nevne i farta at eg fekk eit bud på 220k på min i fjor haust. Eg solgte ikkje.
bård Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Prisen er vel ikke så mye å klage på, men kjøper må jo kunne fikse det meste sjøl, ellers blir det en dyr bil. Har noen bilder av bilen fra ulykka den var i for rundt 8år? litt usikker på hvilket år det var. Men bilen skal ha blitt skikkelig rettet og eventuelle spor av dårlig rette jobb burde jo begynne å bli synlig. Så er jo barte å undersøke bilen grundig før eventuellt kjøp. Og med en grundig shine så hadde den blitt ganske bra. Det mest negative er jo bilens historie ved salg igjen senere.
///Martin Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Litt rart folk her inne ikke har mer info eller kjennskap til tidligere historie syns jeg. Altså ikke bare rykter, men håndfast fakta. Menmen syns fortsatt dette er veldig billig om den ikke er totalt rassa..
CeeKay Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Synest ikke det ser så galt ut i alle fall... Hadde jeg hatt penger........!
Gjest Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Det ryktes på bmwccn-foraet at det muligens kan være denne bilen. http://home.c2i.net/berhanse/trist/tarjei.htm
manta-a Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Hmm litt skeptisk te den her æ ja.Hvis det er den på bildet så tror jeg nok att jeg hadde funnet en anna m3 og satsa på.,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå