andreas87 Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Hei! Jeg selger: - Orginale linselys til e30, ganske strøkene (facelift) - Sota baklykter, kjøpt på schmiedmann (disse er pusset ned og lakket opp igjen for beskytte mer mot riper) (facelift) SOLGT - Helt nytt simons effektanlegg fra manifold, det følger ikke med lyddemper, det er altså rør og en lydemper bak (passer ikke biler med kat) - Jeg har også en orginal bmw rds buissnes cd spiller til en 98mod mtech e36, denne er også ganske strøken =) SOLGT - Orginal bmw grill til e36 m3 fanger SOLGT Gi bud
andreas87 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Jeg kan ta bilder om det er ønskelig! Her er baklyktene i hvertfall..
andreas87 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Pris og bilde av cd-spiller til E36 Pris er jeg veldig usikker på.. Er ikke helt sikker på hva dette ligger i verdi.. bud?
andreas87 Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Ingen som trenger grill til mtech fangeren sin (e36) da? Jeg trodde kanskje den skulle gå først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå