Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal senke bilen litt nå. så bare lurte på om noen her har noen mening om hvor mye som er finest på e36, er litt usikker på hvor mye jeg skal senke den? kjører på ganske dårlige veier, så kan ikke ha alt for mye senk.

Skrevet

takker for svar:) men jeg har 318 m-tec. og m-tec understellet er vel ca 20mm lavere enn org, stemmer ikke det?

så hvis jeg skal ha 40/20 f eks så trenger jeg egentlig bare senk fremme?

Skrevet

ja, jeg vet. derfor jeg lurer på om det stemmer at m-tec understellet er ca 20mm lavere enn vanlig? så jeg vet ca hvor mye det blir i forhold til hvordan den er nå.

Skrevet

hvor mange tråder om "perfekt senking på e36" skal vi ha!?

smell på med 70/40, så har du det lavt nok, og alt er bra, så slipper du å ville senke mer senere ;-)

Skrevet

E ikkje alle som kjører på paddeflate veier vettu :wink:

Jeg ville senka 40-50mm foran og 30 bak eller no hvis du skal ha den kjørbar på dårlige Veier.

70/40 ser best ut, men blir slitsomt å kjøre med syns jeg... :wink:

Skrevet
hvor mange tråder om "perfekt senking på e36" skal vi ha!?

smell på med 70/40, så har du det lavt nok, og alt er bra, så slipper du å ville senke mer senere ;-)

WORD

0_61_nas_nigga_album.jpg

hahaha :-) nas_nigga_album XD

E ikkje alle som kjører på paddeflate veier vettu :wink:

Jeg ville senka 40-50mm foran og 30 bak eller no hvis du skal ha den kjørbar på dårlige Veier.

70/40 ser best ut, men blir slitsomt å kjøre med syns jeg... :wink:

har du prøvd? jeg sliter ikke :-D men nå er jeg vant med det :-P

Skrevet

Ikke jeg heller... Veiene i Bergen er vel ikke kjent for å være blant de beste i landet heller.. Har aldri noe problemer med å ta nedi eller komme meg fram jeg 8)

Dvs det kan ta nedi litt på rammevangene under, men det har ikke noe å si :P

Skrevet

Prøvd et par på jobben og til div bekjente. Heilt forferdelig når man er vandt med 40-senk. Må passe på alt mulig.

E hadde ikkje orka og tenkt så mye når jeg kjører, men folk er forskjellige :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...