Yeah_dude Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Har tenkt på å bytte front fanger på min 520i '97... De fleste anbefaler M tech fanger, og jeg synes det ser fett ut, men hvordan er det å montere på en 520i uten noe spesielt med annen styling? Noen som mener det er litt jalla? Målet mitt er jo liksom ikke at 520i-en skal se ut som en M5, vil bare gi den et litt tøffere utseende Hvor lønner det seg å kjøpe, og hva koster det? Hvordan er det å montere, hva skjer med tåkelysa? Trenger ikke være M tech, vil bare ha en litt tøffere fanger enn den originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yeah_dude Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Må man som regel lakke selv? Mye kommer det på ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Må man som regel lakke selv? Mye kommer det på ca? Man må lakke selv ja, jeg var å hørte på pris på å lakke mine i dag, de skulle ha 3000,- pr fanger ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå