caaatooo Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Meget pen E36 touring med originalmontert M-Tech pakke selges pga. overgang til 4x4. "Riktig" utstyrt bil med de rette farger (cosmossort metallic/sort delskinn). Importert fra Tyskland i 2000. Tre tidligere, voksne eiere. Eies nå av BMW entusiast, som er leder av BMWCCN, avd. Troms. Bilen fremstår i lakk, karroseri og interiør som meget pen, sett i lys av alder og kilometerstand. Tilnærmet rustfri, med unntak av bittelitt og lite synlig overflaterust på noen av dørene (vanlig fenomen på E36). Teknisk sett bærer bilen preg av å være jevnlig vedlikeholdt, og er således i bra stand. EU-godkjent til mai 2010. En god del deler er skiftet nylig, bl.a. dempere/fjærer, fjærbenslagre, sentrallåsdrivere, vannpumpe, vifterem, plugger, luftbelg, etc. Av utstyr kan følgende nevnes: - Originalmontert M-pakke fra fabrikk, bestående av M front-, side- og hekkskjørt, utvendig M listverk, sportsratt med airbag, sportsseter i delskinn, sort taktrekk og M understell. - Elektrisk takluke, elektriske vinduer foran og elektriske speil - To-soners klimaautomatikk - Kjørecomputer - Originalmontert alarm med fjernstyrt sentrallås - Tilnærmet nye 18" originale BBS CH felger til sommerhjul, med meget gode Yokohama 225/40-18" dekk. Dette er DYRE kvalitetshjul (kr. 4995,- pr. felg) - 17" vinterhjul på alu.felg, med Nokian Hakkapelita 5 piggdekk (to gode, to tilnærmet nye) - Helt NYTT Supersport høydejusterbart senkesett (senker 20 - 120 mm) - Nylig profflagt 3M solfilm på alle ruten unntatt frontruta (35% lysgjennomstrømning på alle siderutene, og 20% lysgjennomstrømning på bakruta) - Inpro angeleyes lykter m/ xenon i nærlys - Hvite blinklys foran/side/bak Imidlertid er det litt "småplukk" på bilen: - Alarmen utløses når bilen er låst pga. en defekt bevegelsessensor inni bilen. Enkelt å fikse, evt. kan alarmen lett kobles ut (men da mister man den fjernstyrte sentrallåsfunksjonen) - Motoren "nykker" litt mellom 1500 - 2200 omdreininger/min. Dette skyldes enten falskluft, eller defekt LMM eller lamndasonde - Venstre speilhusdeksel og venstre dørlist har noe kosmetisk skade pga. tyveriforsøk Ved hurtig avgjørelse og pga. "småplukket" kan prisen diskuteres noe. Skulle det være noen spørsmål er det bare å sende PM eller å ringe på tlf. 913 24 362 Direktelink til annonse: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... ar&cb=7533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Hva slags bil skal du ha istedet for den? Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Hva slags bil skal du ha istedet for den? Lykke til med salg! Takk for det Hvis jeg får salg på denne til en pris jeg kan leve med, så skal jeg se meg om etter en pick up av noe slag (Hi Lux, King Cab, e.l.) som ikke er opprustet eller hærjet ihjel. Hvis det ikke er noe slikt å oppdrive så blir det trolig en Mercedes W124 igjen, men denne gangen 4-matic, eller omså bare en gammel Subaru med firehjulstrekk. En "litt" kjipere bruksbil, med andre ord Problemet med denne 3'ern er også at den begynner å bli så pen å se på at jeg nesten er like redd for denne som for E60'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 virker AC? intr i e36 m3? kan ta din som delbet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 virker AC? intr i e36 m3? kan ta din som delbet. AC virker helt feilfritt Er ute etter annen bruksbil som har firehjulstrekk, dessverre. Hvis ikke så hadde absolutt en M3 vært av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Har ikke akkurat stresset med salget, men like fullt; bump i bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Bump Bud kan vurderes! Har også fikset feilen med alarmen, slik at det ikke er noe tull med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Vaske motorrommet kanskje? selger nok litt bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 prisant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Vaske motorrommet kanskje? selger nok litt bedre da Kanskje det, men samtidig tenker jeg at det er bedre med et litt skittent motorrom, slik at en evt. kjøper kan få se etter lekkasjer, svetting, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 prisant? Rundt 85.000,-... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Blir jeg kvitt E46`n min før du har solgt denne, så skal jeg vurdere den sterkt. Pen bil. Og har faktisk lyst på E36 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Blir jeg kvitt E46`n min før du har solgt denne, så skal jeg vurdere den sterkt. Pen bil. Og har faktisk lyst på E36 igjen Takk for fine ord. Morsomt å høre at du vil gå tilbake fra E46 til E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg