Gå til innhold

S: 96' mod. BMW 320iT M-Tech

caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

Slet innlegg hvis OT, men var i Tromsø i helgen, og da jeg kjørte forbi bilen din parkert i sentrum måtte jeg snu meg to ganger! flott bil og BBS hjula gjør seg mye bedre i virkeligheten.

tenkte selv at det hadde vært moro å skrive opp reg nr og ta kontakt å kjøpe bilen. men slipper jo det nå !

Men blir nok ikke noe kjøp på meg, men dæven, flott Stasjonsvogn du har der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk for kjempefine ord eravne, synes ikke de overhodet var OT - heller bare litt ekstra "gratisreklame" ;)

Bilen har jo såklart noen år "på baken", men jeg vil påstå at den er i bra hold sammenlignet med mye annet av E36 som er på markedet.. :) Liker ikke å skryte en bil opp i skyene; synes det heller er mye morsommere dersom en evt. kjøper blir positivt overrasket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cato! :D

Er i Finnmark og jobber om dagen, kommer ned neste fredag 26. juni. Kanskje jeg kommer å ser på bilen da om du har mulighet? :)

Hei Patrick :D

Så du vurderer retur til E36? En visning og prøvekjøring skal helt sikkert la seg ordne :) Hadde vært kjempemorsomt hvis du hadde overtatt denne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Finnmark og jobber om dagen, kommer ned neste fredag 26. juni. Kanskje jeg kommer å ser på bilen da om du har mulighet? :)

Så du vurderer retur til E36? En visning og prøvekjøring skal helt sikkert la seg ordne :) Hadde vært kjempemorsomt hvis du hadde overtatt denne :D

hehe vet ikke helt, blir vel en liten shinning på "m3" en i sommer :wink: Men ser ut som en fin bil. Tar kontakt neste helg! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vet ikke helt, blir vel en liten shinning på "m3" en i sommer :wink: Men ser ut som en fin bil. Tar kontakt neste helg! 8)

Den er grei 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis bump:) Som vanlig dødsfin bil av en sinnsykt nøye fyr.. helt trygt kjøp dette folkens!! Men håper selv den står til neste sommer hos samme eier;)

Tusen takk for veldig fine ord Morten ;) Hvis jeg beholder den frem til neste år så blir den din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulighet sette den på verksted som tar diagnose og finner årsak til nykkingen? planer om en e46 stv men savner nå e36 og hehe.

Har hatt den på en diagnose hos det tidligere autoriserte BMW verkstedet her i byen (som bl.a. solgte E36 da disse var nye), og de fant kun en defekt coil som mulig feilkilde. Denne har jeg byttet og nykkingen ble noe redusert, men ikke helt borte. Likevel sies det jo for sikkert at defekt LMM viser seg på diagnose. Satser på å finne ut for sikkert om det er denne som medfører nykkingen i løpet av uka, for så å bestille en ny en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...