caaatooo Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Den ultimate familiebilen! Helt perfekt utstyrt i riktig kombinasjon! Nydelig vogn du har der Hadde jeg hatt unger osv. skulle jeg kjøpt denne tvert! Lykke til med salget Tusen takk for veldig fine ord Bilen ser bra ut, den Trenger ikke unger for å kjøre rundt i denne - har det ikke selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Papirene er ikke underskrevet ennå, men bilen er nå SOLGT til Morten ("Maloi" her på forumet) Kunne ikke ha fått en bedre kjøper på bilen - nå vet jeg at den er i omså enda bedre hender enn hos meg! Og med de planene som venter bilen, så vil dette helt klart bli en av landets tøffeste E36 touringer i fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 :D Gleder meg virkelig til å se hvordan det blir Og jeg tenker fortsatt hele tiden på den "to do"-lista di... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Hehe ja riktig at den går til en bmw ansatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Hehe ja riktig at den går til en bmw ansatt! Både du og Morten ville jo vært solide kjøpere, som ville ha stelt med bilen. Er jo et bra eksemplar av E36 dette, særlig hvis man legger litt jobb i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Hva slags bil skal du ha istedet for den? Lykke til med salg! Takk for det Hvis jeg får salg på denne til en pris jeg kan leve med, så skal jeg se meg om etter en pick up av noe slag (Hi Lux, King Cab, e.l.) som ikke er opprustet eller hærjet ihjel. Hvis det ikke er noe slikt å oppdrive så blir det trolig en Mercedes W124 igjen, men denne gangen 4-matic, eller omså bare en gammel Subaru med firehjulstrekk. En "litt" kjipere bruksbil, med andre ord Problemet med denne 3'ern er også at den begynner å bli så pen å se på at jeg nesten er like redd for denne som for E60'en IIIIIIIIKKE gå for king cab! De er noen forferdelige biler. Jeg kjørte rundt i en slik tidligere, og treigere bil skal du lete LENGE etter! Så fort den såg en bakke, begynte den å slite som bare det. Gå heller for noe sprekere om du skal ha jeep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Bilen er overtatt av ny eier og er storfornøyd!!! =)=)=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Bilen er overtatt av ny eier og er storfornøyd!!! =)=)=)=) ...og jeg er storfornøyd med kjøperen! Gratulerer så mye med den Morten, jeg VET at du blir å behandle den som gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg