Chris_ Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Heihei! Noen som har noen erfaringer med ringene til biltema? Vet det var en annen tråd om det her inne før, men fant den ikke når jeg søkte.. http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431 Disse det er snakk om På disse lyktene: Og er det vanskelig å putte de inn? Jeg har jo allerede angel eyes på bilen, men 3/4 av dem har slokket helt. Så det er kanskje like greit å ha nye? Og likte det hvite/blå lyset ifra dem på Biltema All hjelp mottas med stor takk - Chris
Superbeetle Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Om det er lykter med angeleyes så kan du sikkert bare bytte en pære el tre.. Vil tro det ser rart ut med biltema angeleyes utenpå der igjen.. Lyktene var jo ikke pene fra før av heller da..
Chris_ Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Om det er lykter med angeleyes så kan du sikkert bare bytte en pære el tre.. Vil tro det ser rart ut med biltema angeleyes utenpå der igjen..Lyktene var jo ikke pene fra før av heller da.. Hmm.. Vanskelig å bytte? Noen som vet?
Superbeetle Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Du må iallefall skru ut lyktene. Sitter med 2-3 8mm skruer oppe og en på hver side. Deretter må du dele lykten. Dette må du gjøre både for å bytte pærer og for å montere nye ringer. Det jeg mente i forrige innlegg var at om lyktene dine er levert med AE så er de ringene støpt sammen med linsene(glassene inni lykten) dermed blir det litt dobbelt opp med de løse ringene også. Da ville jeg heller prøvd å få tak i org lykter og monter løse ringer i disse..
Chris_ Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Du må iallefall skru ut lyktene. Sitter med 2-3 8mm skruer oppe og en på hver side. Deretter må du dele lykten. Dette må du gjøre både for å bytte pærer og for å montere nye ringer. Det jeg mente i forrige innlegg var at om lyktene dine er levert med AE så er de ringene støpt sammen med linsene(glassene inni lykten) dermed blir det litt dobbelt opp med de løse ringene også. Da ville jeg heller prøvd å få tak i org lykter og monter løse ringer i disse.. Ah, takk for bra svar Men "dele" lykten.. Lykten er vel lagd så det går ann å dele den ved hjelp av noen skruer eller noe slikt? Skal ut og se litt på det etter jeg har spist
crizi Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 klips om jeg ikke husker feil.. er uansett veldig lett
Chris_ Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Fikk delt den og fikk ut pærene lett, men klarte selvsagt å kjøpe med feil pære, flink som jeg er Ordner det etter gatebil
SweetBMW Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 like greit å bare gå tema med en gang etter min egen erfaring da... om dine ikke er originale kjøpte 3 sett jeg på realcar før jeg bare ga f og tok tema sine, som funka 100% med en gang
Scampi Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Som jeg nevnte i en annen tråd, klipsene passet veldig dårlig på lyktene mine og siden de var støpt inn i selve ringen var det vanskelig å få de av...så nå ruller Bayervogna rundt med originale parklys.
Scampi Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Noen som vet hvor man får tak i samme ringer som Norvatio solgte før? Altså uten innebygd klips?
sladjan Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Noen som vet hvor man får tak i samme ringer som Norvatio solgte før?Altså uten innebygd klips? Hva klips er det snakk om her? Disse klipsa er det bare å "ta av" "knekke av" på ringene fra biltema, hvis det er de dere mener.
Sjøbuse Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Noen som vet hvor man får tak i samme ringer som Norvatio solgte før?Altså uten innebygd klips? har du orginale E36 lykter skal de passe rett på de klipsene. men du må ha ut den svarte ramma med de glassa inne i lykta og henge de i reflekrorene bak der.
Scampi Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Noen som vet hvor man får tak i samme ringer som Norvatio solgte før?Altså uten innebygd klips? Hva klips er det snakk om her? Disse klipsa er det bare å "ta av" "knekke av" på ringene fra biltema, hvis det er de dere mener. Det var umulig på ringene jeg fikk tak i, de var støpt inn i selve ringen.
Chris_ Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Fått byttet pærer, og alt er i orden Takk for tipsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå