Hardhaus Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Selges til fornuftig pris. Potta fremstår som brukt, men skadefri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerde Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Arne Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Problemer på EU? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 EU veit jeg ikke helt. Kanskje lurt å ha en original potte liggende og bytte kjapt over før EU. Er ikke store jobben det. Når det gjelder pris håper jeg på en høvding og kanskje litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Passer denne 325/328 også? På de to enderørene, står det Scorpion der også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Jeg har en hel E36 m3 delebil.. Så er du noe du kunne være interisert i og ta innbytte i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Tja... Hva slags dørersider har du? Kunne tenke meg de med plass til to høytalere i dørsidene. Lurer på om dette kom på E36 M3- 3.2L. ev. har jeg bruk for nye frontlykter, originale. Har du noe slikt, kan bytte og ev mellomlegg være aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Passer denne 325/328 også?På de to enderørene, står det Scorpion der også? Overlater til andre å svare om den passer til 325, men det står Scorpion inngravert på begge stussene. Sjekk ut denne linken, http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... &start=120 litt flere bilder der og ser du nøye etter på ett av bildene, ser du antydninger til Scorpion-navnet på topp av stussene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Takk for info Har slik potte på 320'n (bare med enkelt rør). Er veldig fornøyd med lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 du svarte ikek på PM har org lykter Nye samt angeleyes nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Sorry! Men har svart deg nå. Ellers stikker jeg på Gatebil nå og blir av den grunn litt mindre tilgjengelig på forumet i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 jeg har orginale H7 lykter . vi kan bytte likt. send eventuelt PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Er dette katback? har et simons sportseksos på bilen, om du vil bytte? Det har sitti på en 320i, men tror det skal passe m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Desverre så er den ene lykta knust så derfor lurte jeg på om det kunne være noe annet som fristet`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Tror du dette kan passe på en 316i med litt modding?? I så fall tar jeg det for en høvding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå